DEADSOFTWARE

Скорости не зависят от количества тиков
[netwar.git] / game.h
diff --git a/game.h b/game.h
index a2d44b4ba1c82167c55681235148d7efb884c098..00b06cccfc30130de9f36ef98de92257200e363e 100644 (file)
--- a/game.h
+++ b/game.h
@@ -4,10 +4,10 @@
 
 #define MAX_PLAYERS  32
 #define MAX_BULLETS  (MAX_PLAYERS * 8)
-#define TICK_DELAY   (1000 / 20)        // 20 World updates per second
-#define BULLET_TIME  (TICK_DELAY * 6)   // Bullet live time 6.0s
-#define PLAYER_SIZE  0.01785            // Palyer radius
-#define PLAYER_SHOOT (TICK_DELAY * 0.3) // Can shoot every 0.15s
+#define TICK_DELAY   (1000 / 20)       // 20 World updates per second
+#define BULLET_TIME  (TICK_DELAY * 6)  // Bullet live time 6.0s
+#define PLAYER_SIZE  0.01785           // Palyer radius
+#define PLAYER_SHOOT (TICK_DELAY * 1)  // Can shoot every 1.0s (less then 1s not work)
 
 typedef struct Player {
        /* public */