DEADSOFTWARE

render: fix menu disappear on sdl1
authorDeaDDooMER <deaddoomer@deadsoftware.ru>
Fri, 10 Apr 2020 07:29:16 +0000 (11:29 +0400)
committerDeaDDooMER <deaddoomer@deadsoftware.ru>
Fri, 10 Apr 2020 07:29:16 +0000 (11:29 +0400)
src/gl/render.c

index 08182864a6120b651e46f92cd4d9713677bd212c..2b5d53192a42af7ec6f697de90ac85dcace088d8 100644 (file)
@@ -858,6 +858,7 @@ static void get_menu_size (const new_menu_t *m, int *w, int *h) {
     case GM_SMALL: x = Z_get_small_string_width("%s", m->title); break;
     default: assert(0);
   }
+  y = 0;
   for (i = 0; i < n; i++) {
     get_entry_size(m, i, &xx, &yy);
     x = max(x, xx);