DEADSOFTWARE

fix texture drawing
[flatwaifu.git] / src / weapons.h
index 538d3019d6f3133c55b733500837642986a3cce0..b31593c1945a6d336636074dbd87e98dcb578ca4 100644 (file)
@@ -1,7 +1,6 @@
 /*
    Copyright (C) Prikol Software 1996-1997
    Copyright (C) Aleksey Volynskov 1996-1997
-   Copyright (C) <ARembo@gmail.com> 2011
 
    This file is part of the Doom2D:Rembo project.
 
 
 #define MAXWPN 300
 
+#pragma pack(1)
+typedef struct{
+  obj_t o;
+  byte t,s;
+  int own;
+  short target;
+}weapon_t;
+#pragma pack()
+
+extern weapon_t wp[MAXWPN];
+
 void WP_init(void);
 void WP_alloc(void);
 void WP_act(void);
-void WP_draw(void);
 void WP_punch(int,int,int,int);
 int WP_chainsaw(int,int,int,int);
 void WP_gun(int,int,int,int,int,int);