DEADSOFTWARE

mostly remove game dependency on low level part of render
[flatwaifu.git] / src / smoke.h
index e516117f53d59daf639d1edb2e13f43a494e5d8f..1f33f1da490b788c28a839c3142d4e2e90dfafe1 100644 (file)
@@ -1,7 +1,6 @@
 /*
    Copyright (C) Prikol Software 1996-1997
    Copyright (C) Aleksey Volynskov 1996-1997
-   Copyright (C) <ARembo@gmail.com> 2011
 
    This file is part of the Doom2D:Rembo project.
 
 
 #define MAXSMOK 500
 
+#define SMSN 10
+#define FLSN 8
+
+#pragma pack(1)
+typedef struct{
+  int x,y,xv,yv;
+  byte t,s;
+  short o;
+}smoke_t;
+#pragma pack()
+
+extern smoke_t sm[MAXSMOK];
+
 void SMK_init(void);
 void SMK_alloc(void);
 void SMK_act(void);
-void SMK_draw(void);
 void SMK_add(int x,int y,int xv,int yv,byte t,byte s,short o);
 void SMK_gas(int x,int y,int rx,int ry,int xv,int yv,int k);
 void SMK_flame(int x,int y,int ox,int oy,int rx,int ry,int xv,int yv,int k,int o);