DEADSOFTWARE

sdl2: fix fullscreen
[flatwaifu.git] / src / render.h
index 4f16eb3f4c0a3c843f77be9575a7579c80c052ec..49040173a7521b8b04ec8e70f93966b7a4b487b2 100644 (file)
@@ -1,2 +1,23 @@
-void G_draw (void);
+#ifndef RENDER_H_INCLUDED
+#define RENDER_H_INCLUDED
+
+extern int SCRW, SCRH; // from vga.c
+
+void R_draw (void);
 void R_alloc (void);
+void R_init (void);
+void R_done (void);
+
+void R_setgamma (int g);
+int R_getgamma (void);
+void R_toggle_fullscreen (void);
+void R_set_videomode (int w, int h, int fullscreen);
+
+void R_get_name (int n, char s[8]);
+int R_get_special_id (int n);
+void R_begin_load (void);
+void R_load (char s[8], int f);
+void R_end_load (void);
+void R_loadsky (int sky);
+
+#endif /* RENDER_H_INCLUDED */