DEADSOFTWARE

save: move save code to separated file
[flatwaifu.git] / src / player.h
index 48c49abd25f7d7b88b53e79b34f9488f8419e6b2..056397a50399f491d081b5b959e40bee7bce9989 100644 (file)
@@ -25,7 +25,6 @@
 
 #include "glob.h"
 #include "view.h" // obj_t
 
 #include "glob.h"
 #include "view.h" // obj_t
-#include <stdio.h> // FILE
 
 #define PL_DRAWLIFE  1
 #define PL_DRAWARMOR 2
 
 #define PL_DRAWLIFE  1
 #define PL_DRAWARMOR 2
@@ -88,8 +87,6 @@ extern byte plr_goanim[];
 extern byte plr_dieanim[];
 extern byte plr_slopanim[];
 
 extern byte plr_dieanim[];
 extern byte plr_slopanim[];
 
-void PL_savegame (FILE *h);
-void PL_loadgame (FILE *h);
 int PL_isdead (player_t *p);
 void PL_init (void);
 void PL_alloc (void);
 int PL_isdead (player_t *p);
 void PL_init (void);
 void PL_alloc (void);