DEADSOFTWARE

map: move map loading to separate file
[flatwaifu.git] / src / game.h
index 48b7898f74376370c35f51e0a1fe9371bae53be9..adbc7574a2c3dce2613fe6f2b38b50280ce718e0 100644 (file)
@@ -4,7 +4,6 @@
 #include "glob.h"
 #include "view.h" // pos_t
 #include "player.h" // player_t
-#include <stdio.h> // FILE
 
 extern byte transdraw;
 extern byte _2pl;
@@ -18,6 +17,7 @@ extern int dm_pnum;
 extern int dm_pl1p;
 extern int dm_pl2p;
 extern pos_t dm_pos[100];
+extern byte cheat;
 
 extern int lt_time;
 extern int lt_type;
@@ -26,9 +26,6 @@ extern int lt_ypos;
 
 extern int g_trans;
 
-void G_savegame (FILE* h);
-void G_loadgame (FILE* h);
-int G_load (FILE *h);
 void load_game (int n);
 void G_start (void);
 void G_init (void);