DEADSOFTWARE

save: move save code to separated file
[flatwaifu.git] / src / files.h
index dbd99d4b934a79ce4a9308123a4389abf6664c5c..ee1b8bb67e4e979b758b62eb4a0f0783ab073aca 100644 (file)
@@ -43,15 +43,10 @@ typedef struct {
 } mwad_t;
 
 extern int d_start, d_end;
-extern byte savname[7][24];
-extern byte savok[7];
 extern mwad_t wad[MAX_WAD];
 extern map_block_t blk;
 
 void F_startup (void);
-void F_getsavnames (void);
-void F_savegame (int n, char *s);
-void F_loadgame (int n);
 void F_addwad (const char *fn);
 void F_initwads (void);
 void F_allocres (void);
@@ -59,7 +54,7 @@ void F_loadres (int r, void *p, dword o, dword l);
 int F_findres (const char n[8]);
 int F_getresid (const char n[8]);
 void F_getresname (char n[8], int r);
-int F_getsprid (const char n[4], int s, int d);
+int F_getsprid (const char n[4], int s, int d, char *dir);
 int F_getreslen (int r);
 void F_nextmus (char *s);
 void F_randmus (char *s);