DEADSOFTWARE

map: move map loading to separate file
[flatwaifu.git] / src / files.h
index fbeaa29b6fdba8f53222f13493db4f0326e06c55..66896ed30b27bfaed67fe4cc898ef0c6af47da30 100644 (file)
@@ -43,27 +43,22 @@ typedef struct {
 } mwad_t;
 
 extern int d_start, d_end;
-extern byte savname[7][24];
-extern byte savok[7];
 extern mwad_t wad[MAX_WAD];
-extern map_block_t blk;
+extern char wads[MAX_WADS][__MAX_PATH];
+extern FILE* wadh[MAX_WADS];
 
 void F_startup (void);
-void F_getsavnames (void);
-void F_savegame (int n, char *s);
-void F_loadgame (int n);
-void F_addwad (char *fn);
+void F_addwad (const char *fn);
 void F_initwads (void);
 void F_allocres (void);
 void F_loadres (int r, void *p, dword o, dword l);
 int F_findres (const char n[8]);
 int F_getresid (const char n[8]);
 void F_getresname (char n[8], int r);
-int F_getsprid (const char n[4], int s, int d);
+int F_getsprid (const char n[4], int s, int d, char *dir);
 int F_getreslen (int r);
 void F_nextmus (char *s);
 void F_randmus (char *s);
 void F_readstr (FILE* h, char *s, int m);
-void F_loadmap (char n[8]);
 
 #endif /* FILES_H_INCLUDED */