DEADSOFTWARE

changed some backslashes to forward slashes
[d2df-editor.git] / src / editor / g_map.pas
index a1e9babf68be070c4dc7b02cac1e2aa349a34a83..b5bf888b52d165709e3444652fae2af64a21b345 100644 (file)
@@ -365,7 +365,7 @@ begin
       fn := fn + Res;
     end
   else
-    fn := EditorDir + 'wads\' + Res;
+    fn := EditorDir + 'wads/' + Res;
 
   g_CreateTextureWAD(SKY_TEXTURE, fn);
 end;
@@ -1442,7 +1442,7 @@ begin
       if _fn = '' then
         TextureRes := FileName + textures[a].Resource
       else
-        TextureRes := EditorDir+'wads\'+textures[a].Resource;
+        TextureRes := EditorDir+'wads/'+textures[a].Resource;
 
       Error := False;
 
@@ -1731,13 +1731,13 @@ begin
       Continue;
 
   // Нет такой текстуры - ищем в WAD карты:
-    if not g_CreateTextureWAD(s, EditorDir+'\wads\'+s) then
+    if not g_CreateTextureWAD(s, EditorDir+'/wads/'+s) then
     begin
       s := ExtractFileName(_FileName);
       Delete(s, Length(s)-3, 4);
       s := UpperCase(s) + '.WAD:TEXTURES\'+ UpperCase(map.ReadStr('Textures', 'TextureName'+IntToStr(a), ''));
 
-      if not g_CreateTextureWAD(s, EditorDir+'\wads\'+s) then
+      if not g_CreateTextureWAD(s, EditorDir+'/wads/'+s) then
         Continue;
     end;
 
@@ -2722,79 +2722,79 @@ end;
 
 procedure LoadData();
 begin
- g_CreateTextureWAD('PREVIEW', EditorDir+'\data\Editor.wad:TEXTURES\CHECKERS');
- g_CreateTextureWAD('NOTEXTURE', EditorDir+'\data\Game.wad:TEXTURES\NOTEXTURE');
-
- g_CreateTextureWADSize('AREA_REDFLAG', EditorDir+'\data\Game.wad:TEXTURES\FLAGRED', 0, 0, 64, 64);
- g_CreateTextureWADSize('AREA_BLUEFLAG', EditorDir+'\data\Game.wad:TEXTURES\FLAGBLUE', 0, 0, 64, 64);
- g_CreateTextureWADSize('AREA_DOMFLAG', EditorDir+'\data\Game.wad:TEXTURES\FLAGDOM', 0, 0, 64, 64);
-
- g_CreateTextureWADSize('MONSTER_DEMON', EditorDir+'\data\Game.wad:MTEXTURES\DEMON_SLEEP', 0, 0, 64, 64);
- g_CreateTextureWADSize('MONSTER_IMP', EditorDir+'\data\Game.wad:MTEXTURES\IMP_SLEEP', 0, 0, 64, 64);
- g_CreateTextureWADSize('MONSTER_ZOMBY', EditorDir+'\data\Game.wad:MTEXTURES\ZOMBY_SLEEP', 0, 0, 64, 64);
- g_CreateTextureWADSize('MONSTER_SERG', EditorDir+'\data\Game.wad:MTEXTURES\SERG_SLEEP', 0, 0, 64, 64);
- g_CreateTextureWADSize('MONSTER_CYBER', EditorDir+'\data\Game.wad:MTEXTURES\CYBER_SLEEP', 0, 0, 128, 128);
- g_CreateTextureWADSize('MONSTER_CGUN', EditorDir+'\data\Game.wad:MTEXTURES\CGUN_SLEEP', 0, 0, 64, 64);
- g_CreateTextureWADSize('MONSTER_BARON', EditorDir+'\data\Game.wad:MTEXTURES\BARON_SLEEP', 0, 0, 128, 128);
- g_CreateTextureWADSize('MONSTER_KNIGHT', EditorDir+'\data\Game.wad:MTEXTURES\KNIGHT_SLEEP', 0, 0, 128, 128);
- g_CreateTextureWADSize('MONSTER_CACO', EditorDir+'\data\Game.wad:MTEXTURES\CACO_SLEEP', 0, 0, 128, 128);
- g_CreateTextureWADSize('MONSTER_SOUL', EditorDir+'\data\Game.wad:MTEXTURES\SOUL_SLEEP', 0, 0, 64, 64);
- g_CreateTextureWADSize('MONSTER_PAIN', EditorDir+'\data\Game.wad:MTEXTURES\PAIN_SLEEP', 0, 0, 128, 128);
- g_CreateTextureWADSize('MONSTER_SPIDER', EditorDir+'\data\Game.wad:MTEXTURES\SPIDER_SLEEP', 0, 0, 256, 128);
- g_CreateTextureWADSize('MONSTER_BSP', EditorDir+'\data\Game.wad:MTEXTURES\BSP_SLEEP', 0, 0, 128, 64);
- g_CreateTextureWADSize('MONSTER_MANCUB', EditorDir+'\data\Game.wad:MTEXTURES\MANCUB_SLEEP', 0, 0, 128, 128);
- g_CreateTextureWADSize('MONSTER_SKEL', EditorDir+'\data\Game.wad:MTEXTURES\SKEL_SLEEP', 0, 0, 128, 128);
- g_CreateTextureWADSize('MONSTER_VILE', EditorDir+'\data\Game.wad:MTEXTURES\VILE_SLEEP', 0, 0, 128, 128);
- g_CreateTextureWADSize('MONSTER_FISH', EditorDir+'\data\Game.wad:MTEXTURES\FISH_SLEEP', 0, 0, 32, 32);
- g_CreateTextureWADSize('MONSTER_BARREL', EditorDir+'\data\Game.wad:MTEXTURES\BARREL_SLEEP', 0, 0, 64, 64);
- g_CreateTextureWADSize('MONSTER_ROBO', EditorDir+'\data\Game.wad:MTEXTURES\ROBO_SLEEP', 0, 0, 128, 128);
- g_CreateTextureWADSize('MONSTER_MAN', EditorDir+'\data\Game.wad:MTEXTURES\MAN_SLEEP', 0, 0, 64, 64);
-
- g_CreateTextureWADSize('ITEM_BLUESPHERE', EditorDir+'\data\Game.wad:TEXTURES\SBLUE', 0, 0, 32, 32);
- g_CreateTextureWADSize('ITEM_WHITESPHERE', EditorDir+'\data\Game.wad:TEXTURES\SWHITE', 0, 0, 32, 32);
- g_CreateTextureWADSize('ITEM_ARMORGREEN', EditorDir+'\data\Game.wad:TEXTURES\ARMORGREEN', 0, 0, 32, 16);
- g_CreateTextureWADSize('ITEM_ARMORBLUE', EditorDir+'\data\Game.wad:TEXTURES\ARMORBLUE', 0, 0, 32, 16);
- g_CreateTextureWADSize('ITEM_INVUL', EditorDir+'\data\Game.wad:TEXTURES\INVUL', 0, 0, 32, 32);
- g_CreateTextureWADSize('ITEM_BOTTLE', EditorDir+'\data\Game.wad:TEXTURES\BOTTLE', 0, 0, 16, 32);
- g_CreateTextureWADSize('ITEM_HELMET', EditorDir+'\data\Game.wad:TEXTURES\HELMET', 0, 0, 16, 16);
- g_CreateTextureWADSize('ITEM_INVIS', EditorDir+'\data\Game.wad:TEXTURES\INVIS', 0, 0, 32, 32);
- g_CreateTextureWADSize('ITEM_WEAPON_FLAMETHROWER', EditorDir+'\data\Game.wad:TEXTURES\FLAMETHROWER', 0, 0, 64, 32);
- g_CreateTextureWADSize('ITEM_AMMO_FUELCAN', EditorDir+'\data\Game.wad:TEXTURES\FUELCAN', 0, 0, 16, 32);
-
- g_CreateTextureWAD('ITEM_MEDKIT_SMALL', EditorDir+'\data\Game.wad:TEXTURES\MED1');
- g_CreateTextureWAD('ITEM_MEDKIT_LARGE', EditorDir+'\data\Game.wad:TEXTURES\MED2');
- g_CreateTextureWAD('ITEM_WEAPON_SAW', EditorDir+'\data\Game.wad:TEXTURES\SAW');
- g_CreateTextureWAD('ITEM_WEAPON_PISTOL', EditorDir+'\data\Game.wad:TEXTURES\PISTOL');
- g_CreateTextureWAD('ITEM_WEAPON_KASTET', EditorDir+'\data\Game.wad:TEXTURES\KASTET');
- g_CreateTextureWAD('ITEM_WEAPON_SHOTGUN1', EditorDir+'\data\Game.wad:TEXTURES\SHOTGUN1');
- g_CreateTextureWAD('ITEM_WEAPON_SHOTGUN2', EditorDir+'\data\Game.wad:TEXTURES\SHOTGUN2');
- g_CreateTextureWAD('ITEM_WEAPON_CHAINGUN', EditorDir+'\data\Game.wad:TEXTURES\MGUN');
- g_CreateTextureWAD('ITEM_WEAPON_ROCKETLAUNCHER', EditorDir+'\data\Game.wad:TEXTURES\RLAUNCHER');
- g_CreateTextureWAD('ITEM_WEAPON_PLASMA', EditorDir+'\data\Game.wad:TEXTURES\PGUN');
- g_CreateTextureWAD('ITEM_WEAPON_BFG', EditorDir+'\data\Game.wad:TEXTURES\BFG');
- g_CreateTextureWAD('ITEM_WEAPON_SUPERPULEMET', EditorDir+'\data\Game.wad:TEXTURES\SPULEMET');
- g_CreateTextureWAD('ITEM_AMMO_BULLETS', EditorDir+'\data\Game.wad:TEXTURES\CLIP');
- g_CreateTextureWAD('ITEM_AMMO_BULLETS_BOX', EditorDir+'\data\Game.wad:TEXTURES\AMMO');
- g_CreateTextureWAD('ITEM_AMMO_SHELLS', EditorDir+'\data\Game.wad:TEXTURES\SHELL1');
- g_CreateTextureWAD('ITEM_AMMO_SHELLS_BOX', EditorDir+'\data\Game.wad:TEXTURES\SHELL2');
- g_CreateTextureWAD('ITEM_AMMO_ROCKET', EditorDir+'\data\Game.wad:TEXTURES\ROCKET');
- g_CreateTextureWAD('ITEM_AMMO_ROCKET_BOX', EditorDir+'\data\Game.wad:TEXTURES\ROCKETS');
- g_CreateTextureWAD('ITEM_AMMO_CELL', EditorDir+'\data\Game.wad:TEXTURES\CELL');
- g_CreateTextureWAD('ITEM_AMMO_CELL_BIG', EditorDir+'\data\Game.wad:TEXTURES\CELL2');
- g_CreateTextureWAD('ITEM_AMMO_BACKPACK', EditorDir+'\data\Game.wad:TEXTURES\BPACK');
- g_CreateTextureWAD('ITEM_KEY_RED', EditorDir+'\data\Game.wad:TEXTURES\KEYR');
- g_CreateTextureWAD('ITEM_KEY_GREEN', EditorDir+'\data\Game.wad:TEXTURES\KEYG');
- g_CreateTextureWAD('ITEM_KEY_BLUE', EditorDir+'\data\Game.wad:TEXTURES\KEYB');
- g_CreateTextureWAD('ITEM_OXYGEN', EditorDir+'\data\Game.wad:TEXTURES\OXYGEN');
- g_CreateTextureWAD('ITEM_SUIT', EditorDir+'\data\Game.wad:TEXTURES\SUIT');
- g_CreateTextureWAD('ITEM_MEDKIT_BLACK', EditorDir+'\data\Game.wad:TEXTURES\BMED');
- g_CreateTextureWAD('ITEM_JETPACK', EditorDir+'\data\Game.wad:TEXTURES\JETPACK');
-
- g_CreateTextureWAD('AREA_PLAYERPOINT1', EditorDir+'\data\Editor.wad:TEXTURES\P1POINT');
- g_CreateTextureWAD('AREA_PLAYERPOINT2', EditorDir+'\data\Editor.wad:TEXTURES\P2POINT');
- g_CreateTextureWAD('AREA_DMPOINT', EditorDir+'\data\Editor.wad:TEXTURES\DMPOINT');
- g_CreateTextureWAD('AREA_REDPOINT', EditorDir+'\data\Editor.wad:TEXTURES\REDPOINT');
- g_CreateTextureWAD('AREA_BLUEPOINT', EditorDir+'\data\Editor.wad:TEXTURES\BLUEPOINT');
+ g_CreateTextureWAD('PREVIEW', EditorDir+'/data/Editor.wad:TEXTURES\CHECKERS');
+ g_CreateTextureWAD('NOTEXTURE', EditorDir+'/data/Game.wad:TEXTURES\NOTEXTURE');
+
+ g_CreateTextureWADSize('AREA_REDFLAG', EditorDir+'/data/Game.wad:TEXTURES\FLAGRED', 0, 0, 64, 64);
+ g_CreateTextureWADSize('AREA_BLUEFLAG', EditorDir+'/data/Game.wad:TEXTURES\FLAGBLUE', 0, 0, 64, 64);
+ g_CreateTextureWADSize('AREA_DOMFLAG', EditorDir+'/data/Game.wad:TEXTURES\FLAGDOM', 0, 0, 64, 64);
+
+ g_CreateTextureWADSize('MONSTER_DEMON', EditorDir+'/data/Game.wad:MTEXTURES\DEMON_SLEEP', 0, 0, 64, 64);
+ g_CreateTextureWADSize('MONSTER_IMP', EditorDir+'/data/Game.wad:MTEXTURES\IMP_SLEEP', 0, 0, 64, 64);
+ g_CreateTextureWADSize('MONSTER_ZOMBY', EditorDir+'/data/Game.wad:MTEXTURES\ZOMBY_SLEEP', 0, 0, 64, 64);
+ g_CreateTextureWADSize('MONSTER_SERG', EditorDir+'/data/Game.wad:MTEXTURES\SERG_SLEEP', 0, 0, 64, 64);
+ g_CreateTextureWADSize('MONSTER_CYBER', EditorDir+'/data/Game.wad:MTEXTURES\CYBER_SLEEP', 0, 0, 128, 128);
+ g_CreateTextureWADSize('MONSTER_CGUN', EditorDir+'/data/Game.wad:MTEXTURES\CGUN_SLEEP', 0, 0, 64, 64);
+ g_CreateTextureWADSize('MONSTER_BARON', EditorDir+'/data/Game.wad:MTEXTURES\BARON_SLEEP', 0, 0, 128, 128);
+ g_CreateTextureWADSize('MONSTER_KNIGHT', EditorDir+'/data/Game.wad:MTEXTURES\KNIGHT_SLEEP', 0, 0, 128, 128);
+ g_CreateTextureWADSize('MONSTER_CACO', EditorDir+'/data/Game.wad:MTEXTURES\CACO_SLEEP', 0, 0, 128, 128);
+ g_CreateTextureWADSize('MONSTER_SOUL', EditorDir+'/data/Game.wad:MTEXTURES\SOUL_SLEEP', 0, 0, 64, 64);
+ g_CreateTextureWADSize('MONSTER_PAIN', EditorDir+'/data/Game.wad:MTEXTURES\PAIN_SLEEP', 0, 0, 128, 128);
+ g_CreateTextureWADSize('MONSTER_SPIDER', EditorDir+'/data/Game.wad:MTEXTURES\SPIDER_SLEEP', 0, 0, 256, 128);
+ g_CreateTextureWADSize('MONSTER_BSP', EditorDir+'/data/Game.wad:MTEXTURES\BSP_SLEEP', 0, 0, 128, 64);
+ g_CreateTextureWADSize('MONSTER_MANCUB', EditorDir+'/data/Game.wad:MTEXTURES\MANCUB_SLEEP', 0, 0, 128, 128);
+ g_CreateTextureWADSize('MONSTER_SKEL', EditorDir+'/data/Game.wad:MTEXTURES\SKEL_SLEEP', 0, 0, 128, 128);
+ g_CreateTextureWADSize('MONSTER_VILE', EditorDir+'/data/Game.wad:MTEXTURES\VILE_SLEEP', 0, 0, 128, 128);
+ g_CreateTextureWADSize('MONSTER_FISH', EditorDir+'/data/Game.wad:MTEXTURES\FISH_SLEEP', 0, 0, 32, 32);
+ g_CreateTextureWADSize('MONSTER_BARREL', EditorDir+'/data/Game.wad:MTEXTURES\BARREL_SLEEP', 0, 0, 64, 64);
+ g_CreateTextureWADSize('MONSTER_ROBO', EditorDir+'/data/Game.wad:MTEXTURES\ROBO_SLEEP', 0, 0, 128, 128);
+ g_CreateTextureWADSize('MONSTER_MAN', EditorDir+'/data/Game.wad:MTEXTURES\MAN_SLEEP', 0, 0, 64, 64);
+
+ g_CreateTextureWADSize('ITEM_BLUESPHERE', EditorDir+'/data/Game.wad:TEXTURES\SBLUE', 0, 0, 32, 32);
+ g_CreateTextureWADSize('ITEM_WHITESPHERE', EditorDir+'/data/Game.wad:TEXTURES\SWHITE', 0, 0, 32, 32);
+ g_CreateTextureWADSize('ITEM_ARMORGREEN', EditorDir+'/data/Game.wad:TEXTURES\ARMORGREEN', 0, 0, 32, 16);
+ g_CreateTextureWADSize('ITEM_ARMORBLUE', EditorDir+'/data/Game.wad:TEXTURES\ARMORBLUE', 0, 0, 32, 16);
+ g_CreateTextureWADSize('ITEM_INVUL', EditorDir+'/data/Game.wad:TEXTURES\INVUL', 0, 0, 32, 32);
+ g_CreateTextureWADSize('ITEM_BOTTLE', EditorDir+'/data/Game.wad:TEXTURES\BOTTLE', 0, 0, 16, 32);
+ g_CreateTextureWADSize('ITEM_HELMET', EditorDir+'/data/Game.wad:TEXTURES\HELMET', 0, 0, 16, 16);
+ g_CreateTextureWADSize('ITEM_INVIS', EditorDir+'/data/Game.wad:TEXTURES\INVIS', 0, 0, 32, 32);
+ g_CreateTextureWADSize('ITEM_WEAPON_FLAMETHROWER', EditorDir+'/data/Game.wad:TEXTURES\FLAMETHROWER', 0, 0, 64, 32);
+ g_CreateTextureWADSize('ITEM_AMMO_FUELCAN', EditorDir+'/data/Game.wad:TEXTURES\FUELCAN', 0, 0, 16, 32);
+
+ g_CreateTextureWAD('ITEM_MEDKIT_SMALL', EditorDir+'/data/Game.wad:TEXTURES\MED1');
+ g_CreateTextureWAD('ITEM_MEDKIT_LARGE', EditorDir+'/data/Game.wad:TEXTURES\MED2');
+ g_CreateTextureWAD('ITEM_WEAPON_SAW', EditorDir+'/data/Game.wad:TEXTURES\SAW');
+ g_CreateTextureWAD('ITEM_WEAPON_PISTOL', EditorDir+'/data/Game.wad:TEXTURES\PISTOL');
+ g_CreateTextureWAD('ITEM_WEAPON_KASTET', EditorDir+'/data/Game.wad:TEXTURES\KASTET');
+ g_CreateTextureWAD('ITEM_WEAPON_SHOTGUN1', EditorDir+'/data/Game.wad:TEXTURES\SHOTGUN1');
+ g_CreateTextureWAD('ITEM_WEAPON_SHOTGUN2', EditorDir+'/data/Game.wad:TEXTURES\SHOTGUN2');
+ g_CreateTextureWAD('ITEM_WEAPON_CHAINGUN', EditorDir+'/data/Game.wad:TEXTURES\MGUN');
+ g_CreateTextureWAD('ITEM_WEAPON_ROCKETLAUNCHER', EditorDir+'/data/Game.wad:TEXTURES\RLAUNCHER');
+ g_CreateTextureWAD('ITEM_WEAPON_PLASMA', EditorDir+'/data/Game.wad:TEXTURES\PGUN');
+ g_CreateTextureWAD('ITEM_WEAPON_BFG', EditorDir+'/data/Game.wad:TEXTURES\BFG');
+ g_CreateTextureWAD('ITEM_WEAPON_SUPERPULEMET', EditorDir+'/data/Game.wad:TEXTURES\SPULEMET');
+ g_CreateTextureWAD('ITEM_AMMO_BULLETS', EditorDir+'/data/Game.wad:TEXTURES\CLIP');
+ g_CreateTextureWAD('ITEM_AMMO_BULLETS_BOX', EditorDir+'/data/Game.wad:TEXTURES\AMMO');
+ g_CreateTextureWAD('ITEM_AMMO_SHELLS', EditorDir+'/data/Game.wad:TEXTURES\SHELL1');
+ g_CreateTextureWAD('ITEM_AMMO_SHELLS_BOX', EditorDir+'/data/Game.wad:TEXTURES\SHELL2');
+ g_CreateTextureWAD('ITEM_AMMO_ROCKET', EditorDir+'/data/Game.wad:TEXTURES\ROCKET');
+ g_CreateTextureWAD('ITEM_AMMO_ROCKET_BOX', EditorDir+'/data/Game.wad:TEXTURES\ROCKETS');
+ g_CreateTextureWAD('ITEM_AMMO_CELL', EditorDir+'/data/Game.wad:TEXTURES\CELL');
+ g_CreateTextureWAD('ITEM_AMMO_CELL_BIG', EditorDir+'/data/Game.wad:TEXTURES\CELL2');
+ g_CreateTextureWAD('ITEM_AMMO_BACKPACK', EditorDir+'/data/Game.wad:TEXTURES\BPACK');
+ g_CreateTextureWAD('ITEM_KEY_RED', EditorDir+'/data/Game.wad:TEXTURES\KEYR');
+ g_CreateTextureWAD('ITEM_KEY_GREEN', EditorDir+'/data/Game.wad:TEXTURES\KEYG');
+ g_CreateTextureWAD('ITEM_KEY_BLUE', EditorDir+'/data/Game.wad:TEXTURES\KEYB');
+ g_CreateTextureWAD('ITEM_OXYGEN', EditorDir+'/data/Game.wad:TEXTURES\OXYGEN');
+ g_CreateTextureWAD('ITEM_SUIT', EditorDir+'/data/Game.wad:TEXTURES\SUIT');
+ g_CreateTextureWAD('ITEM_MEDKIT_BLACK', EditorDir+'/data/Game.wad:TEXTURES\BMED');
+ g_CreateTextureWAD('ITEM_JETPACK', EditorDir+'/data/Game.wad:TEXTURES\JETPACK');
+
+ g_CreateTextureWAD('AREA_PLAYERPOINT1', EditorDir+'/data/Editor.wad:TEXTURES\P1POINT');
+ g_CreateTextureWAD('AREA_PLAYERPOINT2', EditorDir+'/data/Editor.wad:TEXTURES\P2POINT');
+ g_CreateTextureWAD('AREA_DMPOINT', EditorDir+'/data/Editor.wad:TEXTURES\DMPOINT');
+ g_CreateTextureWAD('AREA_REDPOINT', EditorDir+'/data/Editor.wad:TEXTURES\REDPOINT');
+ g_CreateTextureWAD('AREA_BLUEPOINT', EditorDir+'/data/Editor.wad:TEXTURES\BLUEPOINT');
 end;
 
 procedure FreeData();