DEADSOFTWARE

Added new optios(thanks GranMinigun!), added .dfz extension(now default) and fixed...
[d2df-editor.git] / src / editor / g_language.pas
index c38feac6c9e61a336b149aae594801ffac340037..75d8787583f6dd9ae23e34dd4069d6bb3bf4dbf2 100644 (file)
@@ -96,6 +96,7 @@ Type
     I_ARRAY_SHOT_BFG,
     I_ARRAY_SHOT_EXPL,
     I_ARRAY_SHOT_BFGEXPL,
+    I_ARRAY_SHOT_FLAME,
 
     I_ARRAY_MON_DEMON,
     I_ARRAY_MON_IMP,
@@ -418,6 +419,7 @@ Type
     I_CAP_REMOVE,
     I_CAP_TEXTURE,
     I_CAP_ANIMATION,
+    I_CAP_STAT_SELECTED,
 
     I_CTRL_PROP_KEY,
     I_CTRL_PROP_VALUE,
@@ -535,11 +537,14 @@ Type
 
     I_LAB_ES_GRID,
     I_LAB_ES_GRID_COLOR,
+    I_LAB_ES_GRID_SIZE,
     I_LAB_ES_BACK,
     I_LAB_ES_PREVIEW,
     I_LAB_ES_MINIMAP,
     I_LAB_ES_RECENT,
     I_LAB_ES_LANGUAGE,
+    I_LAB_ES_COMPRESS,
+    I_LAB_ES_BACKUP,
 
     I_LAB_PACK_SAVE_TO,
     I_LAB_PACK_MAP_NAME,
@@ -815,6 +820,8 @@ Const
                                        'Взрыв'),
     ('ARRAY SHOT BFGEXPL',             'BFG explosion',
                                        'Взрыв BFG'),
+    ('ARRAY SHOT FLAME',               'Flame',
+                                       'Огонь'),
 
     ('ARRAY MON DEMON',                'Pinky',
                                        'Демон'),
@@ -1442,6 +1449,8 @@ Const
                                        'Текстура: %dx%d'),
     ('CAP ANIMATION',                  'Animation: %dx%d, %d frames',
                                        'Анимация: %dx%d, %d кадров'),
+    ('CAP STAT SELECTED',              'Selected objects: %d',
+                                       'Выделено объектов: %d'),
 
     ('CTRL PROP KEY',                  'Property',
                                        'Свойство'),
@@ -1659,6 +1668,8 @@ Const
                                        'Шаг сетки:'),
     ('LAB ES GRID COLOR',              'Grid Color:',
                                        'Цвет сетки:'),
+    ('LAB ES GRID SIZE',               'Grid Dot Size:',
+                                       'Размер точек сетки:'),
     ('LAB ES BACK',                    'Background Color:',
                                        'Цвет фона:'),
     ('LAB ES PREVIEW',                 'Texture Preview Background Color:',
@@ -1669,6 +1680,10 @@ Const
                                        'Запоминать последних открытых карт:'),
     ('LAB ES LANGUAGE',                'Language:',
                                        'Язык:'),
+    ('LAB ES COMPRESS',                'Compress archive when save',
+                                       'Сжимать архив при сохранении'),
+    ('LAB ES BACKUP',                  'Make backup before save',
+                                       'Резервная копия при сохранении'),
 
     ('LAB PACK SAVE TO',               'Save to:',
                                        'Сохранить в:'),
@@ -1787,10 +1802,10 @@ Const
     ('WAD SPECIAL TEXS',               '<EXTRA TEXTURES>',
                                        '<СПЕЦТЕКСТУРЫ>'),
 
-    ('FILE FILTER ALL',                'Doom 2D: Forever Maps (*.wad)|*.wad|Old Doom 2D: Forever 0.30 Maps (*.ini)|*.ini|All Files (*.*)|*.*',
-                                       'Карты Doom 2D: Forever (*.wad)|*.wad|Старые карты Doom 2D: Forever 0.30 (*.ini)|*.ini|Все файлы (*.*)|*.*'),
-    ('FILE FILTER WAD',                'Doom 2D: Forever Maps (*.wad)|*.wad|All Files (*.*)|*.*',
-                                       'Карты Doom 2D: Forever (*.wad)|*.wad|Все файлы (*.*)|*.*'),
+    ('FILE FILTER ALL',                'Doom 2D: Forever Maps (*.dfz, *.wad)|*.dfz;*.wad|Doom 2D: Forever 0.30 Maps (*.ini)|*.ini|Все файлы (*.*)|*.*',
+                                       'Карты Doom 2D: Forever (*.dfz, *.wad)|*.dfz;*.wad|Старые карты Doom 2D: Forever 0.30 (*.ini)|*.ini|Все файлы (*.*)|*.*'),
+    ('FILE FILTER WAD',                'Doom 2D: Forever Maps (*.dfz)|*.dfz|Doom 2D: Forever Maps (*.wad)|*.wad|Все файлы (*.*)|*.*',
+                                       'Карты Doom 2D: Forever (*.dfz)|*.dfz|Карты Doom 2D: Forever (*.wad)|*.wad|Все файлы (*.*)|*.*'),
 
     ('EDITOR TITLE',                   'Doom 2D: Forever Map Editor',
                                        'Редактор карт Doom 2D: Forever'),
@@ -1902,6 +1917,7 @@ begin
   ShotNames[TRIGGER_SHOT_BFG] := _lc[I_ARRAY_SHOT_BFG];
   ShotNames[TRIGGER_SHOT_EXPL] := _lc[I_ARRAY_SHOT_EXPL];
   ShotNames[TRIGGER_SHOT_BFGEXPL] := _lc[I_ARRAY_SHOT_BFGEXPL];
+  ShotNames[TRIGGER_SHOT_FLAME] := _lc[I_ARRAY_SHOT_FLAME];
 
 // Названия монстров:
   MonsterNames[MONSTER_DEMON] := _lc[I_ARRAY_MON_DEMON];
@@ -2320,8 +2336,11 @@ begin
     cbShowTexture.Caption := _lc[I_CTRL_ES_TEXTURE];
     cbShowSize.Caption := _lc[I_CTRL_ES_PANEL_SIZE];
     cbCheckerboard.Caption := _lc[I_CTRL_ES_CHECKERBOARD];
+    cbCompress.Caption := _lc[I_LAB_ES_COMPRESS];
+    cbBackup.Caption := _lc[I_LAB_ES_BACKUP];
     LabelGrid.Caption := _lc[I_LAB_ES_GRID];
     LabelGridCol.Caption := _lc[I_LAB_ES_GRID_COLOR];
+    LabelGridSize.Caption := _lc[I_LAB_ES_GRID_SIZE];
     LabelBack.Caption := _lc[I_LAB_ES_BACK];
     LabelPreview.Caption := _lc[I_LAB_ES_PREVIEW];
     LabelMinimap.Caption := _lc[I_LAB_ES_MINIMAP];