DEADSOFTWARE

Revert to old wad read/write method
[d2df-editor.git] / lang / editor.ru_RU.lng
index 681f634a2b843edfee718af889cfb77933506d24..29bf4c95c34c84e49b6e0bbcbe0f76f77b598753 100644 (file)
@@ -1222,10 +1222,10 @@ g_language.MsgWadSpecialMap  = "<WAD-ФАЙЛ КАРТЫ>"
 g_language.MsgWadSpecialTexs$ = "<EXTRA TEXTURES>"
 g_language.MsgWadSpecialTexs  = "<СПЕЦТЕКСТУРЫ>"
 
-g_language.MsgFileFilterAll$ = "Doom 2D: Forever Maps (*.dfz, *.dfzip, *.zip, *.wad)|*.dfz;*.dfzip;*.zip;*.wad|Doom 2D: Forever 0.30 Maps (*.ini)|*.ini|All Files (*.*)|*.*"
-g_language.MsgFileFilterAll  = "Карты Doom 2D: Forever (*.dfz, *.dfzip, *.zip, *.wad)|*.dfz;*.dfzip;*.zip;*.wad|Старые карты Doom 2D: Forever 0.30 (*.ini)|*.ini|Все файлы (*.*)|*.*"
-g_language.MsgFileFilterWad$ = "Doom 2D: Forever Maps (*.dfz)|*.dfz|Doom 2D: Forever Maps (*.dfzip)|*.dfzip|Doom 2D: Forever Maps (*.zip)|*.zip|Doom 2D: Forever Maps (*.wad)|*.wad|All Files (*.*)|*.*"
-g_language.MsgFileFilterWad  = "Карты Doom 2D: Forever (*.dfz)|*.dfz|Карты Doom 2D: Forever (*.dfzip)|*.dfzip|Карты Doom 2D: Forever (*.zip)|*.zip|Карты Doom 2D: Forever (*.wad)|*.wad|Все файлы (*.*)|*.*"
+g_language.MsgFileFilterAll$ = "Doom 2D: Forever Maps (*.wad)|*.wad|Doom 2D: Forever 0.30 Maps (*.ini)|*.ini|All Files (*.*)|*.*"
+g_language.MsgFileFilterAll  = "Карты Doom 2D: Forever (*.wad)|*.wad|Старые карты Doom 2D: Forever 0.30 (*.ini)|*.ini|Все файлы (*.*)|*.*"
+g_language.MsgFileFilterWad$ = "Doom 2D: Forever Maps (*.wad)|*.wad|All Files (*.*)|*.*"
+g_language.MsgFileFilterWad  = "Карты Doom 2D: Forever (*.wad)|*.wad|Все файлы (*.*)|*.*"
 g_language.MsgFileFilterExeMac$ = "Doom 2D Forever.app|*.app|Doom 2D Forever (Unix Executable)|Doom2DF;*"
 g_language.MsgFileFilterExeMac  = "Doom 2D Forever.app|*.app|Doom 2D Forever (Исполняемый файл)|Doom2DF;*"
 g_language.MsgFileFilterExeWin$ = "Doom2DF.exe|Doom2DF.exe;*.exe"