DEADSOFTWARE

streams: use single stram object for read and write
[flatwaifu.git] / src / save.h
index 876b3acd789b5087656cc5a50c6e35c3bec78605..5f98bfee54ea34ca0c04c2ef4f7b6ea08487b736 100644 (file)
@@ -18,9 +18,6 @@
 #ifndef SAVE_H_INCLUDED
 #define SAVE_H_INCLUDED
 
-#include "glob.h"
-#include "my.h"
-
 #include "common/streams.h"
 
 #define SAVE_MAX 7
@@ -33,7 +30,7 @@ void F_getsavnames (void);
 void F_savegame (int n, char *s);
 void F_loadgame (int n);
 
-void SAVE_save (Writer *w, const char name[24]);
-void SAVE_load (Reader *r);
+void SAVE_save (Stream *w, const char name[24]);
+void SAVE_load (Stream *r);
 
 #endif /* SAVE_H_INCLUDED */