DEADSOFTWARE

openal: remove dependency on SDL
[flatwaifu.git] / src / files.h
index 5433bfc15b16acb69580b2b73aa0a0822b18fe07..5603209689f209514f8f61d06dc1f7454fffd977 100644 (file)
 #define FILES_H_INCLUDED
 
 #include "glob.h"
-#include <stdio.h> // FILE
-#include "map.h" // map_block_t
 
-#define MAX_WADS 20
-#define MAX_WAD 2000
-
-typedef char wadname[8];
-
-typedef struct {
-  int o, l;
-  char n[8];
-} wad_t;
-
-typedef struct {
-  int o, l;
-  char n[8];
-  int f;
-} mwad_t;
+#define SAVE_MAX 7
+#define SAVE_MAXLEN 24
 
+extern char savname[SAVE_MAX][SAVE_MAXLEN];
+extern char savok[SAVE_MAX];
 extern int d_start, d_end;
-extern mwad_t wad[MAX_WAD];
-extern char wads[MAX_WADS][__MAX_PATH];
-extern FILE* wadh[MAX_WADS];
 
-void F_startup (void);
 void F_addwad (const char *fn);
 void F_initwads (void);
-void F_allocres (void);
-void F_loadres (int r, void *p, dword o, dword l);
 int F_findres (const char n[8]);
 int F_getresid (const char n[8]);
 void F_getresname (char n[8], int r);
 int F_getsprid (const char n[4], int s, int d, char *dir);
 int F_getreslen (int r);
-void F_nextmus (char *s);
-void F_randmus (char *s);
-void F_readstr (FILE* h, char *s, int m);
+
+// void F_nextmus (char *s);
+// void F_randmus (char *s);
+
+void F_loadmap (char n[8]);
+
+void F_getsavnames (void);
+void F_savegame (int n, char *s);
+void F_loadgame (int n);
 
 #endif /* FILES_H_INCLUDED */