DEADSOFTWARE

game: less references to HEADLESS
[d2df-sdl.git] / src / game / g_game.pas
index de56a17540e941d289947a4dc780f82bb5555211..13020b7ad4195df873ad1d419dbfdeeadf76553d 100644 (file)
@@ -154,9 +154,10 @@ procedure SortGameStat(var stat: TPlayerStatArray);
 {$IFDEF ENABLE_MENU}
   procedure g_Game_InGameMenu(Show: Boolean);
 {$ENDIF}
-{$IFNDEF HEADLESS}
+{$IFDEF ENABLE_SYSTEM}
   procedure CharPress (C: AnsiChar);
 {$ENDIF}
+
   procedure KeyPress (K: Word);
 
 { procedure SetWinPause(Enable: Boolean); }
@@ -802,7 +803,7 @@ end;
   end;
 {$ENDIF}
 
-{$IFNDEF HEADLESS}
+{$IFDEF ENABLE_SYSTEM}
   procedure CharPress (C: AnsiChar);
     {$IFDEF ENABLE_MENU}
       var Msg: g_gui.TMessage;
@@ -2305,7 +2306,7 @@ begin
   // Нужно сменить разрешение:
     if gResolutionChange then
     begin
-      {$IFNDEF HEADLESS}
+      {$IFDEF ENABLE_RENDER}
         e_WriteLog('Changing resolution', TMsgType.Notify);
         r_Render_Apply;
       {$ENDIF}
@@ -2542,9 +2543,9 @@ begin
   gMusic.Free();
   g_Game_FreeData();
   g_PlayerModel_FreeData();
-{$IFNDEF HEADLESS}
-  //g_Menu_Free(); //k8: this segfaults after resolution change; who cares?
-{$ENDIF}
+  {$IFDEF ENABLE_MENU}
+    // g_Menu_Free(); //k8: this segfaults after resolution change; who cares?
+  {$ENDIF}
 
   if NetInitDone then g_Net_Free;