DEADSOFTWARE

Add more blocks
[cavedroid.git] / core / src / ru / deadsoftware / cavecraft / game / GameWorld.java
index 92973e18192e64de711c2408af2abe0af075c0b2..0c3ac52f40fc1804d29017470e315eaffda5ee0c 100644 (file)
@@ -2,7 +2,6 @@ package ru.deadsoftware.cavecraft.game;
 
 import com.badlogic.gdx.Gdx;
 import com.badlogic.gdx.math.Vector2;
-import ru.deadsoftware.cavecraft.Items;
 
 public class GameWorld {
 
@@ -78,7 +77,7 @@ public class GameWorld {
     }
 
     public void placeToBackground(int x, int y, int value) {
-        if (value==0 || (getBackMap(x,y) == 0 && !Items.BLOCKS.getValueAt(value).foreground)) {
+        if (value==0 || (getBackMap(x,y) == 0 && !Items.BLOCKS.getValueAt(value).background)) {
             setBackMap(x,y,value);
         }
     }
@@ -103,10 +102,9 @@ public class GameWorld {
         WorldGen.clear();
     }
 
-    public void load() {
-        GameSaver.loadMap();
-        foreMap = GameSaver.getLoadedForeMap();
-        backMap = GameSaver.getLoadedBackMap();
+    public void setMaps(int[][] foreMap, int[][] backMap) {
+        this.foreMap = foreMap.clone();
+        this.backMap = backMap.clone();
         WIDTH = foreMap.length;
         HEIGHT = foreMap[0].length;
     }