DEADSOFTWARE

Better collision, disable auto jump
[cavedroid.git] / core / src / ru / deadsoftware / cavecraft / game / GameProc.java
index 4c639125283b841f9baa82ec8a365a046f91f122..b955d2309d24cbc6d76158e38811f78e8b9846e6 100644 (file)
@@ -1,5 +1,6 @@
 package ru.deadsoftware.cavecraft.game;
 
+import com.badlogic.gdx.math.RandomXS128;
 import com.badlogic.gdx.utils.Array;
 import com.badlogic.gdx.utils.TimeUtils;
 import ru.deadsoftware.cavecraft.game.mobs.Human;
@@ -27,14 +28,12 @@ public class GameProc {
     public long touchDownTime;
 
     public GameProc() {
-        world = new GameWorld(512,256);
+        world = new GameWorld(4096,256);
         renderer = new GameRenderer(this);
         physics = new GamePhysics(this);
-        player = new Player();
+        player = new Player(world.getWidth()/2*16+4, 0);
         mobs = new Array<Mob>();
-        for (int i=0; i<6; i++) {
-            mobs.add(new Human(64*(i+1),0, this));
-        }
+
     }
 
     public void resetRenderer() {