DEADSOFTWARE

Update version script
[cavedroid.git] / core / src / ru / deadsoftware / cavedroid / game / mobs / Mob.java
diff --git a/core/src/ru/deadsoftware/cavedroid/game/mobs/Mob.java b/core/src/ru/deadsoftware/cavedroid/game/mobs/Mob.java
deleted file mode 100644 (file)
index 3b7edae..0000000
+++ /dev/null
@@ -1,81 +0,0 @@
-package ru.deadsoftware.cavedroid.game.mobs;
-
-import com.badlogic.gdx.graphics.g2d.SpriteBatch;
-import com.badlogic.gdx.math.Rectangle;
-import com.badlogic.gdx.math.Vector2;
-
-import java.io.Serializable;
-
-public abstract class Mob implements Serializable {
-
-    public boolean flyMode;
-    private float width, height;
-    private int dir;
-
-    public Vector2 pos;
-    public Vector2 mov;
-
-    private boolean dead;
-
-    public boolean canJump;
-    protected int anim, animDelta = 6;
-
-    protected Mob(float x, float y, float width, float height, int dir, boolean player) {
-        pos = new Vector2(x, y);
-        mov = new Vector2(0, 0);
-        this.width = width;
-        this.height = height;
-        canJump = false;
-        flyMode = false;
-        dead = false;
-        this.dir = dir;
-    }
-
-    protected Mob(float x, float y, float width, float height, int dir) {
-        this(x, y, width, height, dir, false);
-    }
-
-    public int getMapX() {
-        return (int) (pos.x + (getWidth() / 2)) / 16;
-    }
-
-    public int getMapY() {
-        return (int) (pos.y + (getHeight() / 2)) / 16;
-    }
-
-    public float getWidth() {
-        return width;
-    }
-
-    public float getHeight() {
-        return height;
-    }
-
-    public int getDir() {
-        return dir;
-    }
-
-    protected void switchDir() {
-        dir = -dir + 1;
-    }
-
-    public boolean isDead() {
-        return dead;
-    }
-
-    public void kill() {
-        dead = true;
-    }
-
-    public Rectangle getRect() {
-        return new Rectangle(pos.x, pos.y, getWidth(), getHeight());
-    }
-
-    public abstract void ai();
-
-    public abstract void changeDir();
-
-    public abstract void draw(SpriteBatch spriteBatch, float x, float y);
-
-    public abstract int getType(); //0 - mob, 10 - sand, 11 - gravel
-}