DEADSOFTWARE

gl: disable flamethrower shots
authorDeaDDooMER <deaddoomer@deadsoftware.ru>
Wed, 8 Jun 2022 09:13:40 +0000 (12:13 +0300)
committerDeaDDooMER <deaddoomer@deadsoftware.ru>
Fri, 9 Jun 2023 08:39:56 +0000 (11:39 +0300)
src/game/renders/opengl/r_map.pas

index 5a0c7afed6f09af475718918d26e5bee9494ad14..4837e1b8c4c71654c8c30f37ccc5c6d1cd3f3fdd 100644 (file)
@@ -126,7 +126,7 @@ implementation
       (name: 'BPLASMA';     w: 16; h: 16; count: 2),  // 7  PLASMA
       (name: 'BBFG';        w: 64; h: 64; count: 2),  // 8  BFG
       (name: '';            w: 0;  h: 0;  count: 0),  // 9  SUPERPULEMET
-      (name: 'FLAME';       w: 32; h: 32; count: 11), // 10 FLAMETHROWER
+      (name: 'FLAME';       w: 32; h: 32; count: 0{11}), // 10 FLAMETHROWER
       (name: '';            w: 0;  h: 0;  count: 0),  // 11
       (name: '';            w: 0;  h: 0;  count: 0),  // 12
       (name: '';            w: 0;  h: 0;  count: 0),  // 13