DEADSOFTWARE

server: build headless with completely disabled render, system driver and menus
[d2df-sdl.git] / src / game / g_netmsg.pas
index da87a4a0bdb417fbe47d265c6c92c3bd47104478..816673a180455a7289cd40b3332b97b40a39cad7 100644 (file)
@@ -276,9 +276,12 @@ function IsValidFilePath(const S: String): Boolean;
 implementation
 
 uses
+  {$IFNDEF HEADLESS}
+    g_gui,
+  {$ENDIF}
   Math, ENet, e_input, e_log, g_base, g_basic,
   g_textures, g_gfx, g_sound, g_console, g_options,
-  g_game, g_player, g_map, g_panel, g_items, g_weapons, g_phys, g_gui,
+  g_game, g_player, g_map, g_panel, g_items, g_weapons, g_phys,
   g_language, g_monsters, g_netmaster, utils, wadreader, MAPDEF;
 
 const
@@ -2940,7 +2943,11 @@ begin
   kByte := 0;
   Predict := NetPredictSelf; // and (not NetGotKeys);
 
+{$IFDEF HEADLESS}
+  if (not gConsoleShow) and (not gChatShow) then
+{$ELSE}
   if (not gConsoleShow) and (not gChatShow) and (g_ActiveWindow = nil) then
+{$ENDIF}
   begin
     strafeDir := P1MoveButton shr 4;
     P1MoveButton := P1MoveButton and $0F;