DEADSOFTWARE

no more old mapreader: use textmap reader both for text and for binary maps
[d2df-sdl.git] / src / game / g_monsters.pas
index 2b70da642e49892257507eadf3da63de2a0d32db..5ec0099df31ef59bf398bb2c52b229cba0a5dc31 100644 (file)
@@ -452,8 +452,8 @@ const
        LeftAnim: Boolean;
        wX, wY: Integer; // Îòêóäà âûëåòèò ïóëÿ
        AnimSpeed: Array [ANIM_SLEEP..ANIM_PAIN] of Byte;
-       AnimDeltaRight: Array [ANIM_SLEEP..ANIM_PAIN] of TPoint;
-       AnimDeltaLeft: Array [ANIM_SLEEP..ANIM_PAIN] of TPoint;
+       AnimDeltaRight: Array [ANIM_SLEEP..ANIM_PAIN] of TDFPoint;
+       AnimDeltaLeft: Array [ANIM_SLEEP..ANIM_PAIN] of TDFPoint;
      end =          // SLEEP           GO              DIE             MESS            ATTACK          ATTACK2         PAIN
    ((LeftAnim: False; wX: 54; wY: 32; AnimSpeed:(3, 2, 3, 2, 3, 0, 4); //DEMON
      AnimDeltaRight: ((X:  1; Y:  4), (X:  1; Y:  4), (X:  0; Y:  4), (X:  0; Y:  4), (X:  2; Y:  6), (X:  2; Y:  6), (X:  2; Y:  5));