DEADSOFTWARE

more input related fixes
[d2df-sdl.git] / src / game / g_game.pas
index ad9330d7cdd293233479985cf73ac3852f1f84b2..df564347985c186103783938645e2ad44d63e28f 100644 (file)
@@ -1668,7 +1668,9 @@ begin
           (
             (
               e_KeyPressed(IK_RETURN) or e_KeyPressed(IK_KPRETURN) or e_KeyPressed(IK_SPACE) or
-              e_KeyPressed(VK_FIRE) or e_KeyPressed(VK_OPEN)
+              e_KeyPressed(VK_FIRE) or e_KeyPressed(VK_OPEN) or
+              e_KeyPressed(JOY0_ATTACK) or e_KeyPressed(JOY1_ATTACK) or
+              e_KeyPressed(JOY2_ATTACK) or e_KeyPressed(JOY3_ATTACK)
             )
             and (not gJustChatted) and (not gConsoleShow) and (not gChatShow)
             and (g_ActiveWindow = nil)
@@ -4640,7 +4642,7 @@ begin
 
     ProcessLoading(true);
 
-    if e_KeyPressed(IK_ESCAPE) or e_KeyPressed(IK_SPACE) or e_KeyPressed(VK_ESCAPE) then
+    if e_KeyPressed(IK_SPACE) or e_KeyPressed(VK_ESCAPE) then
     begin
       State := 0;
       break;
@@ -5802,11 +5804,6 @@ begin
 
       g_Console_Add(Format(cmd + ' is %d', [Byte(g_Debug_Player)]));
     end
-    else if (cmd = 'd_joy') then
-    begin
-      for a := 1 to 8 do
-        g_Console_Add(e_JoystickStateToString(a));
-    end
     else if (cmd = 'd_mem') then
     begin
       PrintHeapStats();