DEADSOFTWARE

Поправлены тайминги, теперь скорости точно не зависят от количества тиков. :)
[netwar.git] / game.h
diff --git a/game.h b/game.h
index 00b06cccfc30130de9f36ef98de92257200e363e..8568721dde2f1c01412effa93394b2157546286a 100644 (file)
--- a/game.h
+++ b/game.h
@@ -4,10 +4,11 @@
 
 #define MAX_PLAYERS  32
 #define MAX_BULLETS  (MAX_PLAYERS * 8)
-#define TICK_DELAY   (1000 / 20)       // 20 World updates per second
-#define BULLET_TIME  (TICK_DELAY * 6)  // Bullet live time 6.0s
-#define PLAYER_SIZE  0.01785           // Palyer radius
-#define PLAYER_SHOOT (TICK_DELAY * 1)  // Can shoot every 1.0s (less then 1s not work)
+#define TICK         24            // 24 World updates per second
+#define TICK_DELAY   (1000 / TICK) // World freeze time ms
+#define BULLET_TIME  (TICK * 6)    // Bullet live time 6.0s
+#define PLAYER_SIZE  0.01785       // Palyer radius
+#define PLAYER_SHOOT (TICK * 0.8)  // Can shoot every 1.0s (less then 1s not work)
 
 typedef struct Player {
        /* public */