DEADSOFTWARE

game: switch textures in more abstract way
[flatwaifu.git] / src / render.h
index 4f16eb3f4c0a3c843f77be9575a7579c80c052ec..f9a4cfb91a9d44970efc3c5a2b9ab9a454c2c17c 100644 (file)
@@ -1,2 +1,27 @@
-void G_draw (void);
-void R_alloc (void);
+#ifndef RENDER_H_INCLUDED
+#define RENDER_H_INCLUDED
+
+#include "system.h"
+#include "menu.h"
+
+const cfg_t *R_args (void);
+const cfg_t *R_conf (void);
+const menu_t *R_menu (void);
+
+void R_init (void);
+void R_draw (void);
+void R_done (void);
+
+void R_set_videomode (int w, int h, int fullscreen);
+
+void R_switch_texture (int x, int y);
+
+void R_get_name (int n, char s[8]);
+int R_get_special_id (int n);
+int R_get_swp (int n);
+void R_begin_load (void);
+void R_load (char s[8], int f);
+void R_end_load (void);
+void R_loadsky (int sky);
+
+#endif /* RENDER_H_INCLUDED */