DEADSOFTWARE

sdl2: fix fullscreen
[flatwaifu.git] / src / render.h
index 9226e995499b5f08e7e1bb4aade8cf3028b2077e..49040173a7521b8b04ec8e70f93966b7a4b487b2 100644 (file)
@@ -1,3 +1,8 @@
+#ifndef RENDER_H_INCLUDED
+#define RENDER_H_INCLUDED
+
+extern int SCRW, SCRH; // from vga.c
+
 void R_draw (void);
 void R_alloc (void);
 void R_init (void);
@@ -6,6 +11,7 @@ void R_done (void);
 void R_setgamma (int g);
 int R_getgamma (void);
 void R_toggle_fullscreen (void);
+void R_set_videomode (int w, int h, int fullscreen);
 
 void R_get_name (int n, char s[8]);
 int R_get_special_id (int n);
@@ -13,3 +19,5 @@ void R_begin_load (void);
 void R_load (char s[8], int f);
 void R_end_load (void);
 void R_loadsky (int sky);
+
+#endif /* RENDER_H_INCLUDED */