DEADSOFTWARE

fully move highter level rendering code in separate file
[flatwaifu.git] / src / menu.h
index c72c6f704f0f409b81957a724d275508ccbcfed8..ed4a5e994f39d24090f8393b14864ec87adaff00 100644 (file)
@@ -1,7 +1,6 @@
 /*
    Copyright (C) Prikol Software 1996-1997
    Copyright (C) Aleksey Volynskov 1996-1997
-   Copyright (C) <ARembo@gmail.com> 2011
 
    This file is part of the Doom2D:Rembo project.
 
@@ -30,11 +29,25 @@ typedef struct{
   byte *t;
 }menu_t;
 
+extern menu_t save_mnu;
+
+extern byte *panimp;
+
+#define PCOLORN 10
+extern byte pcolortab[PCOLORN];
+extern int p1color;
+extern int p2color;
+
+extern char ibuf[24];
+extern byte input;
+
+extern menu_t *mnu;
+extern byte gm_redraw;
+
 void GMV_say(char *);
 void GMV_stop(void);
 
 void GM_init(void);
 int GM_act(void);
-int GM_draw(void);
 
 void G_code(void);