DEADSOFTWARE

fully separate render
[flatwaifu.git] / src / game.c
index a8edfc2a6dc3bd2422c1f61be37b8a81cc0d45ea..4ae9e11fdd949e4f9584b3bf6b51bc6b78d05bbb 100644 (file)
@@ -26,7 +26,6 @@
 #include <string.h>
 #include "files.h"
 #include "memory.h"
-#include "vga.h"
 #include "keyb.h"
 #include "sound.h"
 #include "view.h"
@@ -68,15 +67,12 @@ extern short lastkey;
 
 extern int hit_xv,hit_yv;
 
-extern vgapal std_pal;
-void setgamma(int);
+//void setgamma(int);
 
 extern int PL_JUMP;
 
 extern map_block_t blk;
 
-extern byte clrmap[256*12];
-
 extern byte cheat;
 
 byte _2pl=0,g_dm=0,g_st=GS_TITLE,g_exit=0,g_map=1,_warp=0;
@@ -171,11 +167,6 @@ void load_game(int n) {
   W_init();
   F_loadgame(n);
   set_trans(GS_GAME);
-  V_setscr((g_trans)?fx_scr2:scrbuf);V_setrect(0,SCRW,0,SCRH);//V_setrect(0,320,0,200);
-  V_clr(0,SCRW,0,SCRH,0);//V_clr(0,320,0,200,0);
-//  if(_2pl) {w_o=0;Z_clrst();w_o=SCRH/2;Z_clrst();}//if(_2pl) {w_o=0;Z_clrst();w_o=100;Z_clrst();}
-//  else {w_o=0;Z_clrst();}//else {w_o=50;Z_clrst();}
-  V_setscr(scrbuf);
   pl1.drawst=0xFF;
   if(_2pl) pl2.drawst=0xFF;
   BM_remapfld();
@@ -193,11 +184,6 @@ void G_start(void) {
   sprintf(s,"MAP%02u",(word)g_map);
   F_loadmap(s);
   set_trans(GS_GAME);
-  V_setscr((g_trans)?fx_scr2:scrbuf);V_setrect(0,SCRW,0,SCRH);//V_setrect(0,320,0,200);
-  V_clr(0,SCRW,0,SCRH,0);//V_clr(0,320,0,200,0);
-//  if(_2pl) {w_o=0;Z_clrst();w_o=SCRH/2;Z_clrst();}//if(_2pl) {w_o=0;Z_clrst();w_o=100;Z_clrst();}
-//  else {w_o=0;Z_clrst();}//else {w_o=50;Z_clrst();}
-  V_setscr(scrbuf);
   pl1.drawst=0xFF;
   if(_2pl) pl2.drawst=0xFF;
   g_exit=0;
@@ -308,7 +294,7 @@ void G_act(void) {
       if(g_st==GS_BVIDEO) G_start();
       else goto inter;
     }
-    V_copytoscr(0,SCRW,0,SCRH);//V_copytoscr(0,320,0,200);
+//    V_copytoscr(0,SCRW,0,SCRH);//V_copytoscr(0,320,0,200);
     return;
   }else if(g_st==GS_ENDANIM || g_st==GS_END2ANIM || g_st==GS_END3ANIM) {
     if(!A8_nextframe()) {
@@ -318,7 +304,7 @@ void G_act(void) {
         case GS_END3ANIM: g_st=GS_ENDSCR;lastkey=0;break;
       }g_sttm=0;return;
     }
-    V_copytoscr(0,SCRW,0,SCRH);//V_copytoscr(0,320,0,200);
+//    V_copytoscr(0,SCRW,0,SCRH);//V_copytoscr(0,320,0,200);
     return;
   }else if(g_st==GS_DARKEN) {
       g_st=GS_END2ANIM;A8_start("CREDITS");
@@ -365,7 +351,6 @@ void G_act(void) {
   if(_2pl) {pl2.hit=0;pl2.hito=-3;}
   G_code();
 
-  W_act();
   IT_act();
   SW_act();
   if(_2pl) {