DEADSOFTWARE

add build info
[d2df-editor.git] / src / editor / g_language.pas
index ea8c56292ad54cb666a9c6243520893fc95b95ec..af6a8574f8b057752976aad0bf104f226c404611 100644 (file)
@@ -234,6 +234,14 @@ Type
     I_PROP_TR_SCORE_CON,
     I_PROP_TR_SCORE_MSG,
     I_PROP_TR_DAMAGE_VALUE,
+    I_PROP_TR_DAMAGE_KIND,
+    I_PROP_TR_DAMAGE_KIND_0,
+    I_PROP_TR_DAMAGE_KIND_3,
+    I_PROP_TR_DAMAGE_KIND_4,
+    I_PROP_TR_DAMAGE_KIND_5,
+    I_PROP_TR_DAMAGE_KIND_6,
+    I_PROP_TR_DAMAGE_KIND_7,
+    I_PROP_TR_DAMAGE_KIND_8,
     I_PROP_TR_HEALTH_MAX,
     I_PROP_TR_SHOT_TYPE,
     I_PROP_TR_SHOT_SOUND,
@@ -1092,6 +1100,22 @@ Const
                                        'Сообщение в игру'),
     ('PROP TR DAMAGE VALUE',           'Damage',
                                        'Ущерб'),
+    ('PROP TR DAMAGE KIND',            'Damage type',
+                                       'Тип урона'),
+    ('PROP TR DAMAGE KIND 0',          'HIT_SOME',
+                                       'HIT_SOME'),
+    ('PROP TR DAMAGE KIND 3',          'HIT_TRAP',
+                                       'HIT_TRAP'),
+    ('PROP TR DAMAGE KIND 4',          'HIT_FALL',
+                                       'HIT_FALL'),
+    ('PROP TR DAMAGE KIND 5',          'HIT_WATER',
+                                       'HIT_WATER'),
+    ('PROP TR DAMAGE KIND 6',          'HIT_ACID',
+                                       'HIT_ACID'),
+    ('PROP TR DAMAGE KIND 7',          'HIT_ELECTRO',
+                                       'HIT_ELECTRO'),
+    ('PROP TR DAMAGE KIND 8',          'HIT_FLAME',
+                                       'HIT_FLAME'),
     ('PROP TR HEALTH MAX',             'To maximum',
                                        'До максимума'),
     ('PROP TR SHOT TYPE',              'Projectile',
@@ -1805,10 +1829,10 @@ Const
     ('WAD SPECIAL TEXS',               '<EXTRA TEXTURES>',
                                        '<СПЕЦТЕКСТУРЫ>'),
 
-    ('FILE FILTER ALL',                'Doom 2D: Forever Maps (*.dfz, *.wad)|*.dfz;*.wad|Doom 2D: Forever 0.30 Maps (*.ini)|*.ini|Все файлы (*.*)|*.*',
-                                       'Карты Doom 2D: Forever (*.dfz, *.wad)|*.dfz;*.wad|Старые карты Doom 2D: Forever 0.30 (*.ini)|*.ini|Все файлы (*.*)|*.*'),
-    ('FILE FILTER WAD',                'Doom 2D: Forever Maps (*.dfz)|*.dfz|Doom 2D: Forever Maps (*.wad)|*.wad|Все файлы (*.*)|*.*',
-                                       'Карты Doom 2D: Forever (*.dfz)|*.dfz|Карты Doom 2D: Forever (*.wad)|*.wad|Все файлы (*.*)|*.*'),
+    ('FILE FILTER ALL',                'Doom 2D: Forever Maps (*.dfz, *.dfzip, *.zip, *.wad)|*.dfz;*.dfzip;*.zip;*.wad|Doom 2D: Forever 0.30 Maps (*.ini)|*.ini|All Files (*.*)|*.*',
+                                       'Карты Doom 2D: Forever (*.dfz, *.dfzip, *.zip, *.wad)|*.dfz;*.dfzip;*.zip;*.wad|Старые карты Doom 2D: Forever 0.30 (*.ini)|*.ini|Все файлы (*.*)|*.*'),
+    ('FILE FILTER WAD',                'Doom 2D: Forever Maps (*.dfz)|*.dfz|Doom 2D: Forever Maps (*.dfzip)|*.dfzip|Doom 2D: Forever Maps (*.zip)|*.zip|Doom 2D: Forever Maps (*.wad)|*.wad|All Files (*.*)|*.*',
+                                       'Карты Doom 2D: Forever (*.dfz)|*.dfz|Карты Doom 2D: Forever (*.dfzip)|*.dfzip|Карты Doom 2D: Forever (*.zip)|*.zip|Карты Doom 2D: Forever (*.wad)|*.wad|Все файлы (*.*)|*.*'),
 
     ('EDITOR TITLE',                   'Doom 2D: Forever Map Editor',
                                        'Редактор карт Doom 2D: Forever'),
@@ -2032,15 +2056,16 @@ begin
 end;
 
 procedure SetupCaptions();
-var
-  i: Integer;
-
+  var i: Integer; s: AnsiString;
 begin
 // Главная форма:
   with MainForm do
   begin
   // Заголовок:
-    FormCaption := _lc[I_EDITOR_TITLE];
+    s := g_GetBuildHash(false);
+    if s = 'custom build' then
+      s := s + ' by ' + g_GetBuilderName() + ' ' + EDITOR_BUILDDATE + ' ' + EDITOR_BUILDTIME;
+    FormCaption := _lc[I_EDITOR_TITLE] + ' (' + s + ')';
     i := Pos('-', Caption);
     if i > 0 then
       begin