index 0ba24c1550d1b554320cf93529881b3e01e4eb39..af6a8574f8b057752976aad0bf104f226c404611 100644 (file)
('WAD SPECIAL TEXS', '<EXTRA TEXTURES>',
'<СПЕЦТЕКСТУРЫ>'),
- ('FILE FILTER ALL', 'Doom 2D: Forever Maps (*.dfz, *.wad)|*.dfz;*.wad|Doom 2D: Forever 0.30 Maps (*.ini)|*.ini|Все файлы (*.*)|*.*',
- 'Карты Doom 2D: Forever (*.dfz, *.wad)|*.dfz;*.wad|Старые карты Doom 2D: Forever 0.30 (*.ini)|*.ini|Все файлы (*.*)|*.*'),
- ('FILE FILTER WAD', 'Doom 2D: Forever Maps (*.dfz)|*.dfz|Doom 2D: Forever Maps (*.wad)|*.wad|Все файлы (*.*)|*.*',
- 'Карты Doom 2D: Forever (*.dfz)|*.dfz|Карты Doom 2D: Forever (*.wad)|*.wad|Все файлы (*.*)|*.*'),
+ ('FILE FILTER ALL', 'Doom 2D: Forever Maps (*.dfz, *.dfzip, *.zip, *.wad)|*.dfz;*.dfzip;*.zip;*.wad|Doom 2D: Forever 0.30 Maps (*.ini)|*.ini|All Files (*.*)|*.*',
+ 'Карты Doom 2D: Forever (*.dfz, *.dfzip, *.zip, *.wad)|*.dfz;*.dfzip;*.zip;*.wad|Старые карты Doom 2D: Forever 0.30 (*.ini)|*.ini|Все файлы (*.*)|*.*'),
+ ('FILE FILTER WAD', 'Doom 2D: Forever Maps (*.dfz)|*.dfz|Doom 2D: Forever Maps (*.dfzip)|*.dfzip|Doom 2D: Forever Maps (*.zip)|*.zip|Doom 2D: Forever Maps (*.wad)|*.wad|All Files (*.*)|*.*',
+ 'Карты Doom 2D: Forever (*.dfz)|*.dfz|Карты Doom 2D: Forever (*.dfzip)|*.dfzip|Карты Doom 2D: Forever (*.zip)|*.zip|Карты Doom 2D: Forever (*.wad)|*.wad|Все файлы (*.*)|*.*'),
('EDITOR TITLE', 'Doom 2D: Forever Map Editor',
'Редактор карт Doom 2D: Forever'),
end;
procedure SetupCaptions();
-var
- i: Integer;
-
+ var i: Integer; s: AnsiString;
begin
// Главная форма:
with MainForm do
begin
// Заголовок:
- FormCaption := _lc[I_EDITOR_TITLE];
+ s := g_GetBuildHash(false);
+ if s = 'custom build' then
+ s := s + ' by ' + g_GetBuilderName() + ' ' + EDITOR_BUILDDATE + ' ' + EDITOR_BUILDTIME;
+ FormCaption := _lc[I_EDITOR_TITLE] + ' (' + s + ')';
i := Pos('-', Caption);
if i > 0 then
begin