index 7a9b194002a0a0f1ca487f542dc44d0307b509be..8c6de06a7cf7209bc3ff500affa6087aba12a6f9 100644 (file)
Unit g_language;
-{$MODE Delphi}
+{$INCLUDE ../shared/a_modes.inc}
Interface
I_ARRAY_ITEM_PLASMA_RIFLE,
I_ARRAY_ITEM_BFG,
I_ARRAY_ITEM_SUPER_MINIGUN,
+ I_ARRAY_ITEM_FLAMETHROWER,
I_ARRAY_ITEM_CLIP,
I_ARRAY_ITEM_AMMO_BOX,
I_ARRAY_ITEM_4_SHELLS,
I_ARRAY_ITEM_ROCKET_BOX,
I_ARRAY_ITEM_CELL,
I_ARRAY_ITEM_LARGE_CELL,
+ I_ARRAY_ITEM_FUELCAN,
I_ARRAY_ITEM_BACKPACK,
I_ARRAY_ITEM_KEY_RED,
I_ARRAY_ITEM_KEY_GREEN,
I_PROP_TR_SHOT_TO_4,
I_PROP_TR_SHOT_TO_5,
I_PROP_TR_SHOT_TO_6,
- I_PROP_TR_SHOT_ALLMAP,
+ I_PROP_TR_SHOT_AIM,
+ I_PROP_TR_SHOT_AIM_0,
+ I_PROP_TR_SHOT_AIM_1,
+ I_PROP_TR_SHOT_AIM_2,
+ I_PROP_TR_SHOT_AIM_3,
I_PROP_TR_SHOT_AMMO,
I_PROP_TR_SHOT_RELOAD,
I_PROP_TR_SHOT_SIGHT,
I_MSG_DEL_TEXTURE,
I_MSG_DEL_TEXTURE_PROMT,
I_MSG_DEL_TEXTURE_CANT,
+ I_MSG_DEL_RECENT,
+ I_MSG_DEL_RECENT_PROMT,
I_MSG_CLEAR_MAP,
I_MSG_CLEAR_MAP_PROMT,
I_MSG_DELETE_MAP,
'BFG9000'),
('ARRAY ITEM SUPER MINIGUN', 'Super Chaingun',
'Суперпулемёт'),
+ ('ARRAY ITEM FLAMETHROWER', 'Flamethrower',
+ 'Огнемёт'),
('ARRAY ITEM CLIP', 'Clip',
'Патроны'),
('ARRAY ITEM AMMO BOX', 'Box of Bullets',
'Батарейка'),
('ARRAY ITEM LARGE CELL', 'Energy Cell Pack',
'Батарея'),
+ ('ARRAY ITEM FUELCAN', 'Fuel Canister',
+ 'Канистра'),
('ARRAY ITEM BACKPACK', 'Backpack',
'Рюкзак'),
('ARRAY ITEM KEY RED', 'Red Key',
'Монстры, игроки'),
('PROP TR SHOT TO 6', 'Players, monsters',
'Игроки, монстры'),
- ('PROP TR SHOT ALLMAP', 'On entire map',
+ ('PROP TR SHOT AIM', 'Auto-aiming mode',
+ 'Режим автонаведения'),
+ ('PROP TR SHOT AIM 0', 'Trigger area',
+ 'Область триггера'),
+ ('PROP TR SHOT AIM 1', 'Entire map',
'По всей карте'),
+ ('PROP TR SHOT AIM 2', 'Trace trigger area',
+ 'Область триггера с трассировкой'),
+ ('PROP TR SHOT AIM 3', 'Trace entire map',
+ 'Вся карта с трассировкой'),
('PROP TR SHOT AMMO', 'Ammo limit',
'Кол-во патронов'),
('PROP TR SHOT RELOAD', 'Reload interval (in ticks)',
'Удалить текстуру "%s" ?'),
('MSG DEL TEXTURE CANT', 'Can''t delete texture in use. Replace it on all panels with this texture.',
'Нельзя удалить используемую текстуру. Замените её на каждой панели с ней.'),
+ ('MSG DEL RECENT', 'File does not longer exist',
+ 'Этого файла больше нет'),
+ ('MSG DEL RECENT PROMT', 'Remove entry from recent list?',
+ 'Убрать запись из истории?'),
('MSG CLEAR MAP', 'New map',
'Новая карта'),
('MSG CLEAR MAP PROMT', 'Clear the entire map?',
ItemNames[ITEM_WEAPON_PLASMA] := _lc[I_ARRAY_ITEM_PLASMA_RIFLE];
ItemNames[ITEM_WEAPON_BFG] := _lc[I_ARRAY_ITEM_BFG];
ItemNames[ITEM_WEAPON_SUPERPULEMET] := _lc[I_ARRAY_ITEM_SUPER_MINIGUN];
+ ItemNames[ITEM_WEAPON_FLAMETHROWER] := _lc[I_ARRAY_ITEM_FLAMETHROWER];
ItemNames[ITEM_AMMO_BULLETS] := _lc[I_ARRAY_ITEM_CLIP];
ItemNames[ITEM_AMMO_BULLETS_BOX] := _lc[I_ARRAY_ITEM_AMMO_BOX];
ItemNames[ITEM_AMMO_SHELLS] := _lc[I_ARRAY_ITEM_4_SHELLS];
ItemNames[ITEM_AMMO_ROCKET_BOX] := _lc[I_ARRAY_ITEM_ROCKET_BOX];
ItemNames[ITEM_AMMO_CELL] := _lc[I_ARRAY_ITEM_CELL];
ItemNames[ITEM_AMMO_CELL_BIG] := _lc[I_ARRAY_ITEM_LARGE_CELL];
+ ItemNames[ITEM_AMMO_FUELCAN] := _lc[I_ARRAY_ITEM_FUELCAN];
ItemNames[ITEM_AMMO_BACKPACK] := _lc[I_ARRAY_ITEM_BACKPACK];
ItemNames[ITEM_KEY_RED] := _lc[I_ARRAY_ITEM_KEY_RED];
ItemNames[ITEM_KEY_GREEN] := _lc[I_ARRAY_ITEM_KEY_GREEN];
lbItemList.Items.Add(ItemNames[ITEM_HELMET]);
lbItemList.Items.Add(ItemNames[ITEM_JETPACK]);
lbItemList.Items.Add(ItemNames[ITEM_INVIS]);
+ lbItemList.Items.Add(ItemNames[ITEM_WEAPON_FLAMETHROWER]);
+ lbItemList.Items.Add(ItemNames[ITEM_AMMO_FUELCAN]);
lbMonsterList.Clear();
for i := MONSTER_DEMON to MONSTER_MAN do