DEADSOFTWARE

Revert to old wad read/write method
[d2df-editor.git] / lang / editor.ru_RU.lng
index 0f4f6285ca0278311715a1ffdf5730f1bad77ff8..29bf4c95c34c84e49b6e0bbcbe0f76f77b598753 100644 (file)
@@ -614,32 +614,32 @@ g_language.MsgMsgChooseRes$ = "Resource hasn't been selected"
 g_language.MsgMsgChooseRes  = "Не выбран ресурс"
 g_language.MsgMsgExit$ = "Exit"
 g_language.MsgMsgExit  = "Выход"
-g_language.MsgMsgExitPromt$ = "Leaving so soon?"
-g_language.MsgMsgExitPromt  = "Уже уходите?"
+g_language.MsgMsgExitPrompt$ = "Leaving so soon?"
+g_language.MsgMsgExitPrompt  = "Уже уходите?"
 g_language.MsgMsgDelTexture$ = "Delete the texture"
 g_language.MsgMsgDelTexture  = "Удалить текстуру"
-g_language.MsgMsgDelTexturePromt$ = "Delete the texture "%s" ?"
-g_language.MsgMsgDelTexturePromt  = "Удалить текстуру "%s" ?"
+g_language.MsgMsgDelTexturePrompt$ = "Delete the texture "%s" ?"
+g_language.MsgMsgDelTexturePrompt  = "Удалить текстуру "%s" ?"
 g_language.MsgMsgDelTextureCant$ = "Can't delete texture in use. Replace it on all panels with this texture."
 g_language.MsgMsgDelTextureCant  = "Нельзя удалить используемую текстуру. Замените её на каждой панели с ней."
 g_language.MsgMsgDelRecent$ = "File does not longer exist"
 g_language.MsgMsgDelRecent  = "Этого файла больше нет"
-g_language.MsgMsgDelRecentPromt$ = "Remove entry from recent list?"
-g_language.MsgMsgDelRecentPromt  = "Убрать запись из истории?"
+g_language.MsgMsgDelRecentPrompt$ = "Remove entry from recent list?"
+g_language.MsgMsgDelRecentPrompt  = "Убрать запись из истории?"
 g_language.MsgMsgClearMap$ = "New map"
 g_language.MsgMsgClearMap  = "Новая карта"
-g_language.MsgMsgClearMapPromt$ = "Clear the entire map?"
-g_language.MsgMsgClearMapPromt  = "Очистить всю карту?"
+g_language.MsgMsgClearMapPrompt$ = "Clear the entire map?"
+g_language.MsgMsgClearMapPrompt  = "Очистить всю карту?"
 g_language.MsgMsgDeleteMap$ = "Delete the map"
 g_language.MsgMsgDeleteMap  = "Удалить карту"
-g_language.MsgMsgDeleteMapPromt$ = "Delete the map "%s" from "%s" ?"
-g_language.MsgMsgDeleteMapPromt  = "Удалить карту "%s" из "%s" ?"
+g_language.MsgMsgDeleteMapPrompt$ = "Delete the map "%s" from "%s" ?"
+g_language.MsgMsgDeleteMapPrompt  = "Удалить карту "%s" из "%s" ?"
 g_language.MsgMsgMapDeleted$ = "Map is deleted"
 g_language.MsgMsgMapDeleted  = "Карта удалена"
-g_language.MsgMsgMapDeletedPromt$ = "Map "%s" is deleted"
-g_language.MsgMsgMapDeletedPromt  = "Карта "%s" удалена"
-g_language.MsgMsgReopenMapPromt$ = "Reopen this map?"
-g_language.MsgMsgReopenMapPromt  = "Загрузить карту заново?"
+g_language.MsgMsgMapDeletedPrompt$ = "Map "%s" is deleted"
+g_language.MsgMsgMapDeletedPrompt  = "Карта "%s" удалена"
+g_language.MsgMsgReopenMapPrompt$ = "Reopen this map?"
+g_language.MsgMsgReopenMapPrompt  = "Загрузить карту заново?"
 g_language.MsgMsgExecError$ = "Game start error"
 g_language.MsgMsgExecError  = "Ошибка запуска игры"
 g_language.MsgMsgSoundError$ = "Can't play sound"
@@ -1222,10 +1222,10 @@ g_language.MsgWadSpecialMap  = "<WAD-ФАЙЛ КАРТЫ>"
 g_language.MsgWadSpecialTexs$ = "<EXTRA TEXTURES>"
 g_language.MsgWadSpecialTexs  = "<СПЕЦТЕКСТУРЫ>"
 
-g_language.MsgFileFilterAll$ = "Doom 2D: Forever Maps (*.dfz, *.dfzip, *.zip, *.wad)|*.dfz;*.dfzip;*.zip;*.wad|Doom 2D: Forever 0.30 Maps (*.ini)|*.ini|All Files (*.*)|*.*"
-g_language.MsgFileFilterAll  = "Карты Doom 2D: Forever (*.dfz, *.dfzip, *.zip, *.wad)|*.dfz;*.dfzip;*.zip;*.wad|Старые карты Doom 2D: Forever 0.30 (*.ini)|*.ini|Все файлы (*.*)|*.*"
-g_language.MsgFileFilterWad$ = "Doom 2D: Forever Maps (*.dfz)|*.dfz|Doom 2D: Forever Maps (*.dfzip)|*.dfzip|Doom 2D: Forever Maps (*.zip)|*.zip|Doom 2D: Forever Maps (*.wad)|*.wad|All Files (*.*)|*.*"
-g_language.MsgFileFilterWad  = "Карты Doom 2D: Forever (*.dfz)|*.dfz|Карты Doom 2D: Forever (*.dfzip)|*.dfzip|Карты Doom 2D: Forever (*.zip)|*.zip|Карты Doom 2D: Forever (*.wad)|*.wad|Все файлы (*.*)|*.*"
+g_language.MsgFileFilterAll$ = "Doom 2D: Forever Maps (*.wad)|*.wad|Doom 2D: Forever 0.30 Maps (*.ini)|*.ini|All Files (*.*)|*.*"
+g_language.MsgFileFilterAll  = "Карты Doom 2D: Forever (*.wad)|*.wad|Старые карты Doom 2D: Forever 0.30 (*.ini)|*.ini|Все файлы (*.*)|*.*"
+g_language.MsgFileFilterWad$ = "Doom 2D: Forever Maps (*.wad)|*.wad|All Files (*.*)|*.*"
+g_language.MsgFileFilterWad  = "Карты Doom 2D: Forever (*.wad)|*.wad|Все файлы (*.*)|*.*"
 g_language.MsgFileFilterExeMac$ = "Doom 2D Forever.app|*.app|Doom 2D Forever (Unix Executable)|Doom2DF;*"
 g_language.MsgFileFilterExeMac  = "Doom 2D Forever.app|*.app|Doom 2D Forever (Исполняемый файл)|Doom2DF;*"
 g_language.MsgFileFilterExeWin$ = "Doom2DF.exe|Doom2DF.exe;*.exe"