index cf9998fc8c0444dcf8d35ace2990668195f52ad1..75d8787583f6dd9ae23e34dd4069d6bb3bf4dbf2 100644 (file)
I_ARRAY_SHOT_BFG,
I_ARRAY_SHOT_EXPL,
I_ARRAY_SHOT_BFGEXPL,
+ I_ARRAY_SHOT_FLAME,
I_ARRAY_MON_DEMON,
I_ARRAY_MON_IMP,
I_LAB_ES_MINIMAP,
I_LAB_ES_RECENT,
I_LAB_ES_LANGUAGE,
+ I_LAB_ES_COMPRESS,
+ I_LAB_ES_BACKUP,
I_LAB_PACK_SAVE_TO,
I_LAB_PACK_MAP_NAME,
'Взрыв'),
('ARRAY SHOT BFGEXPL', 'BFG explosion',
'Взрыв BFG'),
+ ('ARRAY SHOT FLAME', 'Flame',
+ 'Огонь'),
('ARRAY MON DEMON', 'Pinky',
'Демон'),
'Запоминать последних открытых карт:'),
('LAB ES LANGUAGE', 'Language:',
'Язык:'),
+ ('LAB ES COMPRESS', 'Compress archive when save',
+ 'Сжимать архив при сохранении'),
+ ('LAB ES BACKUP', 'Make backup before save',
+ 'Резервная копия при сохранении'),
('LAB PACK SAVE TO', 'Save to:',
'Сохранить в:'),
('WAD SPECIAL TEXS', '<EXTRA TEXTURES>',
'<СПЕЦТЕКСТУРЫ>'),
- ('FILE FILTER ALL', 'Doom 2D: Forever Maps (*.wad)|*.wad|Old Doom 2D: Forever 0.30 Maps (*.ini)|*.ini|All Files (*.*)|*.*',
- 'Карты Doom 2D: Forever (*.wad)|*.wad|Старые карты Doom 2D: Forever 0.30 (*.ini)|*.ini|Все файлы (*.*)|*.*'),
- ('FILE FILTER WAD', 'Doom 2D: Forever Maps (*.wad)|*.wad|All Files (*.*)|*.*',
- 'Карты Doom 2D: Forever (*.wad)|*.wad|Все файлы (*.*)|*.*'),
+ ('FILE FILTER ALL', 'Doom 2D: Forever Maps (*.dfz, *.wad)|*.dfz;*.wad|Doom 2D: Forever 0.30 Maps (*.ini)|*.ini|Все файлы (*.*)|*.*',
+ 'Карты Doom 2D: Forever (*.dfz, *.wad)|*.dfz;*.wad|Старые карты Doom 2D: Forever 0.30 (*.ini)|*.ini|Все файлы (*.*)|*.*'),
+ ('FILE FILTER WAD', 'Doom 2D: Forever Maps (*.dfz)|*.dfz|Doom 2D: Forever Maps (*.wad)|*.wad|Все файлы (*.*)|*.*',
+ 'Карты Doom 2D: Forever (*.dfz)|*.dfz|Карты Doom 2D: Forever (*.wad)|*.wad|Все файлы (*.*)|*.*'),
('EDITOR TITLE', 'Doom 2D: Forever Map Editor',
'Редактор карт Doom 2D: Forever'),
ShotNames[TRIGGER_SHOT_BFG] := _lc[I_ARRAY_SHOT_BFG];
ShotNames[TRIGGER_SHOT_EXPL] := _lc[I_ARRAY_SHOT_EXPL];
ShotNames[TRIGGER_SHOT_BFGEXPL] := _lc[I_ARRAY_SHOT_BFGEXPL];
+ ShotNames[TRIGGER_SHOT_FLAME] := _lc[I_ARRAY_SHOT_FLAME];
// Названия монстров:
MonsterNames[MONSTER_DEMON] := _lc[I_ARRAY_MON_DEMON];
cbShowTexture.Caption := _lc[I_CTRL_ES_TEXTURE];
cbShowSize.Caption := _lc[I_CTRL_ES_PANEL_SIZE];
cbCheckerboard.Caption := _lc[I_CTRL_ES_CHECKERBOARD];
+ cbCompress.Caption := _lc[I_LAB_ES_COMPRESS];
+ cbBackup.Caption := _lc[I_LAB_ES_BACKUP];
LabelGrid.Caption := _lc[I_LAB_ES_GRID];
LabelGridCol.Caption := _lc[I_LAB_ES_GRID_COLOR];
LabelGridSize.Caption := _lc[I_LAB_ES_GRID_SIZE];