1 /*
2 Copyright (C) Prikol Software 1996-1997
3 Copyright (C) Aleksey Volynskov 1996-1997
4 Copyright (C) <ARembo@gmail.com> 2011
6 This file is part of the Doom2D:Rembo project.
8 Doom2D:Rembo is free software; you can redistribute it and/or modify
9 it under the terms of the GNU General Public License version 2 as
10 published by the Free Software Foundation.
12 Doom2D:Rembo is distributed in the hope that it will be useful,
13 but WITHOUT ANY WARRANTY; without even the implied warranty of
14 MERCHANTABILITY or FITNESS FOR A PARTICULAR PURPOSE. See the
15 GNU General Public License for more details.
17 You should have received a copy of the GNU General Public License
18 along with this program; if not, see <http://www.gnu.org/licenses/> or
19 write to the Free Software Foundation, Inc.,
20 51 Franklin St, Fifth Floor, Boston, MA 02110-1301 USA
21 */
25 #include <SDL.h>
30 // адрес экранного буфера
33 // виртуальный экран
46 #define HQ 2
49 {
57 }
59 // переключение в текстовый режим
61 {
63 }
66 {
67 SDL_Rect dstrect;
73 }
75 // установить область вывода
77 {
78 SDL_Rect r;
93 }
96 {
106 }
107 }
110 {
115 }
117 }
120 {
123 }
129 {
132 }
135 {
138 }
141 {
159 }
160 p++;
161 }
162 }
163 }
164 }
167 {
171 }
174 {
176 }
179 {
181 }
184 {
186 }
188 // вывести точку цвета c в координатах (x,y)
190 {
192 }
200 {
206 }
209 {
213 }
216 {
227 }
228 p++;
229 }
230 }
231 }
234 {
236 }
239 {
241 }
244 {
246 }
248 // установить палитру из массива p
250 {
252 }
254 // установить n цветов, начиная с f, из массива p
256 {
261 {
266 }
268 }
270 // установить адрес экранного буфера
271 // NULL - реальный экран
273 {
275 }
277 // скопировать прямоугольник на экран
279 {
282 }
285 {
291 }
294 {
299 }
305 {
309 {
311 {
322 }
323 }
326 }
327 }
329 p++;
330 }
331 }
332 }
335 {
344 }
354 }
357 }
358 }