X-Git-Url: http://deadsoftware.ru/gitweb?p=netwar.git;a=blobdiff_plain;f=game.h;h=ea505cf3692fa27fa172a184e2b5c2145b4852c6;hp=8568721dde2f1c01412effa93394b2157546286a;hb=dadb5124f816b49a6e5f85665395fa887368d5c2;hpb=2ceffd99eed505ef125b04342304ed87df860d5f diff --git a/game.h b/game.h index 8568721..ea505cf 100644 --- a/game.h +++ b/game.h @@ -4,11 +4,11 @@ #define MAX_PLAYERS 32 #define MAX_BULLETS (MAX_PLAYERS * 8) -#define TICK 24 // 24 World updates per second -#define TICK_DELAY (1000 / TICK) // World freeze time ms -#define BULLET_TIME (TICK * 6) // Bullet live time 6.0s -#define PLAYER_SIZE 0.01785 // Palyer radius -#define PLAYER_SHOOT (TICK * 0.8) // Can shoot every 1.0s (less then 1s not work) +#define TICK 24 // Количество обновлений мира в секунду +#define TICK_DELAY (1000 / TICK) // Задержка между тиками +#define BULLET_TIME (TICK * 6) // Время жизни игрока +#define PLAYER_SIZE 0.01785 // Радиус игрока +#define PLAYER_SHOOT ((int)(TICK * 0.8)) // Задержка между выстрелами typedef struct Player { /* public */