X-Git-Url: http://deadsoftware.ru/gitweb?p=d2df-sdl.git;a=blobdiff_plain;f=src%2Fgame%2Fg_monsters.pas;h=b6e68b511a3fe8c3ed8ed613081c4a0393494c77;hp=3301dd4c61263cdd719bb977c4bf813637f42f86;hb=d581025b391fdf3b429d362f4b1a94e1f6e53413;hpb=f9982f4e6fd7f5d7cd3b09ee1ebb01d5f06e6e8a diff --git a/src/game/g_monsters.pas b/src/game/g_monsters.pas index 3301dd4..b6e68b5 100644 --- a/src/game/g_monsters.pas +++ b/src/game/g_monsters.pas @@ -4140,7 +4140,7 @@ begin anim := (vilefire <> nil); utils.writeBool(st, anim); // Если есть - сохраняем: - if anim then vilefire.SaveState(st); + if anim then vilefire.SaveState(st, 0, False); // Анимации for i := ANIM_SLEEP to ANIM_PAIN do begin @@ -4148,12 +4148,12 @@ begin anim := (FAnim[i, TDirection.D_LEFT] <> nil); utils.writeBool(st, anim); // Если есть - сохраняем - if anim then FAnim[i, TDirection.D_LEFT].SaveState(st); + if anim then FAnim[i, TDirection.D_LEFT].SaveState(st, 0, False); // Есть ли правая анимация anim := (FAnim[i, TDirection.D_RIGHT] <> nil); utils.writeBool(st, anim); // Если есть - сохраняем - if anim then FAnim[i, TDirection.D_RIGHT].SaveState(st); + if anim then FAnim[i, TDirection.D_RIGHT].SaveState(st, 0, False); end; end; @@ -4161,8 +4161,8 @@ end; procedure TMonster.LoadState (st: TStream); var i: Integer; - b: Byte; - anim: Boolean; + b, alpha: Byte; + anim, blending: Boolean; begin assert(st <> nil); @@ -4222,7 +4222,7 @@ begin if anim then begin Assert(vilefire <> nil, 'TMonster.LoadState: no vilefire anim'); - vilefire.LoadState(st); + vilefire.LoadState(st, alpha, blending); end; // Анимации for i := ANIM_SLEEP to ANIM_PAIN do @@ -4233,7 +4233,7 @@ begin if anim then begin Assert(FAnim[i, TDirection.D_LEFT] <> nil, 'TMonster.LoadState: no '+IntToStr(i)+'_left anim'); - FAnim[i, TDirection.D_LEFT].LoadState(st); + FAnim[i, TDirection.D_LEFT].LoadState(st, alpha, blending); end; // Есть ли правая анимация anim := utils.readBool(st); @@ -4241,7 +4241,7 @@ begin if anim then begin Assert(FAnim[i, TDirection.D_RIGHT] <> nil, 'TMonster.LoadState: no '+IntToStr(i)+'_right anim'); - FAnim[i, TDirection.D_RIGHT].LoadState(st); + FAnim[i, TDirection.D_RIGHT].LoadState(st, alpha, blending); end; end; end;