DEADSOFTWARE

Rename project
[cavedroid.git] / core / src / ru / deadsoftware / cavedroid / menu / MenuRenderer.java
similarity index 87%
rename from core/src/ru/deadsoftware/cavecraft/menu/MenuRenderer.java
rename to core/src/ru/deadsoftware/cavedroid/menu/MenuRenderer.java
index bdaf2b1a1f842eda665444000e363528c77a2b54..212003e74f59938f4c4cfd1288d439a84cd4f12b 100644 (file)
@@ -1,15 +1,15 @@
-package ru.deadsoftware.cavecraft.menu;
+package ru.deadsoftware.cavedroid.menu;
 
 import com.badlogic.gdx.Gdx;
 import com.badlogic.gdx.utils.Array;
-import ru.deadsoftware.cavecraft.CaveGame;
-import ru.deadsoftware.cavecraft.GameScreen;
-import ru.deadsoftware.cavecraft.game.GameItems;
-import ru.deadsoftware.cavecraft.game.GameSaver;
-import ru.deadsoftware.cavecraft.menu.objects.Button;
-import ru.deadsoftware.cavecraft.misc.AppState;
-import ru.deadsoftware.cavecraft.misc.Assets;
-import ru.deadsoftware.cavecraft.misc.Renderer;
+import ru.deadsoftware.cavedroid.CaveGame;
+import ru.deadsoftware.cavedroid.GameScreen;
+import ru.deadsoftware.cavedroid.game.GameItems;
+import ru.deadsoftware.cavedroid.game.GameSaver;
+import ru.deadsoftware.cavedroid.menu.objects.Button;
+import ru.deadsoftware.cavedroid.misc.AppState;
+import ru.deadsoftware.cavedroid.misc.Assets;
+import ru.deadsoftware.cavedroid.misc.Renderer;
 
 public class MenuRenderer extends Renderer {
 
@@ -25,7 +25,7 @@ public class MenuRenderer extends Renderer {
         menuMainBtns.add(new Button("Quit", getWidth() / 2 - 100, getHeight() / 4 + 60));
         //new game menu
         menuNGBtns = new Array<Button>();
-        menuNGBtns.add(new Button("Survival", getWidth() / 2 - 100, getHeight() / 4, 1));
+        menuNGBtns.add(new Button("Survival", getWidth() / 2 - 100, getHeight() / 4, 0));
         menuNGBtns.add(new Button("Creative", getWidth() / 2 - 100, getHeight() / 4 + 30));
         menuNGBtns.add(new Button("Back", getWidth() / 2 - 100, getHeight() / 4 + 60));
 
@@ -83,7 +83,7 @@ public class MenuRenderer extends Renderer {
                 spriter.draw(Assets.shade, x * 16, y * 16);
             }
         }
-        spriter.draw(Assets.gameLogo, getWidth() / 2 - Assets.gameLogo.getWidth() / 2, 0);
+        spriter.draw(Assets.gameLogo, getWidth() / 2 - Assets.gameLogo.getWidth() / 2, 8);
 
         switch (CaveGame.STATE) {
             case MENU_MAIN:
@@ -101,8 +101,8 @@ public class MenuRenderer extends Renderer {
                 break;
         }
 
-        drawString("CaveCraft " + CaveGame.VERSION, 0,
-                getHeight() - Assets.getStringHeight("CaveCraft " + CaveGame.VERSION) * 1.5f);
+        drawString("CaveDroid " + CaveGame.VERSION, 0,
+                getHeight() - Assets.getStringHeight("CaveDroid " + CaveGame.VERSION) * 1.5f);
         spriter.end();
 
         switch (CaveGame.STATE) {