DEADSOFTWARE

Add logic to some blocks and fluids
[cavedroid.git] / core / src / ru / deadsoftware / cavecraft / game / mobs / Mob.java
index 0b0f9b3ec5e0fcfc2ab858a6a663208876e7e625..180c4d10b1905b91028c8133a8042a1027f62b26 100644 (file)
@@ -3,6 +3,7 @@ package ru.deadsoftware.cavecraft.game.mobs;
 import com.badlogic.gdx.graphics.g2d.SpriteBatch;
 import com.badlogic.gdx.math.Rectangle;
 import com.badlogic.gdx.math.Vector2;
+import ru.deadsoftware.cavecraft.game.GameProc;
 import ru.deadsoftware.cavecraft.misc.Assets;
 
 import java.io.Serializable;
@@ -14,11 +15,11 @@ public abstract class Mob implements Serializable{
     public Vector2 moveX, moveY;
     public int width, height, dir, animation;
     public boolean canJump;
-    public boolean agressive;
+    public boolean dead;
 
     public abstract void ai();
     public abstract void changeDir();
     public abstract void draw(SpriteBatch spriteBatch, float x, float y);
     public abstract Rectangle getRect();
-
+    public abstract int getType(); //0 - mob, 10 - sand, 11 - gravel
 }